![]() |
Saaipress Hill - Insaaine in the brain
Ofzo. :(
|
Nee :n :(
|
Noem dan iets. :p
|
Ja nee ja nee dan ga jij met mijn titels aan de haal.
Je kunt altijd een stukje lyric nemen uiteraard. Maar als je muzieksmaak kut is, lachen we je uit. |
Er zijn tien leden online maar niemand zegt iets :|
|
Godver, net te laat voor titelwijziging. :(
En ik had nog wel een leuke ofzo. :o |
Ja dan moet je maar eeuwig ronddwalen op DK om je titels kwijtte kunnen.
|
katja, wat lief dat je aan me dacht :bloos:
|
er was een nachthoofd, wat een getikt mens. wat een vreselijke stresskip, ik werd er nerveus van. ik moest haar de hele tijd achter de broek aanzitten om medicijnen aan iemand te geven. ja jeetje zoiets is belangrijk he, maar mevrouw wilde de balie niet verlaten tot de receptie er was. ja hallo medicijnen gaan voor he ;x
|
en nu is het tijd voor een dikke joint.
|
gatsie ik krijg net een mailtje dat hier een man op het dak liep vannacht :s :|
|
Ik heb me trouwens nog geirriteerd aan het feit dat ik 'fetisch' schreef ipv fetish, of was het nou fetisj.
edit : geirriteerd aan -_- je moet maar zo denken, die arme pip heeft ze allemaal niet meer zo goed op een rijtje. en eerst schreef ik reitje. oh jeetje waar moet het toch heen met mij. |
het is net alsof ik tegen een muur praat.
|
maar dat geeft niet hoor. gesprekken met mezelf kan ik altijd wel waarderen.
|
Goedemorgen Pip! :)
|
Hallo Quis! Ben je gewoon vroeg wakker of moet je werken/leren/college?
|
Ik kan het trouwens niet uitstaan dat ik vergeten ben dat kopmuntkip vincent heet, ik wist dat er een forumer was met die naam maar niet meer precies wie.
in het molspel dus. |
:bloos:
|
was jij soms ook op de hoogte jij mollerd :nono:
|
Vanaf tien uur moet ik met mijn geweldige groepje aan een geweldige groepsopdracht werken, maar ik ben nog niet tevreden over mijn eigen aandeel dus daar probeer ik zo nog drie kwartier aan te werken. :( Ik zou graag nog een paar uur slapen, t wordt een lange dag zo.
|
Nee :nono: Maar ik ahd natuurlijk eigenlijk iedereens e-mailadres moeten controleren om te chekken of er misschien vincent of iets dat daarop lijkt in zou staan!
|
Heb je trouwens al kunnen regelen dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien? Of gaat dat nog tijd/moeite kosten?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
I've got the power!
Nu ga ik naar school om even een tien te halen voor wiskunde! |
Ja, ik hoop dat het snel voorbij is want ik moet óók nog naar de stad voor een cadeautje!
|
Citaat:
Wat een goede instelling! veel succes hanniepannie. Citaat:
|
Citaat:
Succes trouwens met wachten op een antwoord. Mailen is wat dat betreft misschien nog wel irritanter dan bellen, want je krijgt niet meteen respons. |
Kazet is heel lui vandaag of naja hij is altijd superlui maar vandaag extra. Hij moest naar college maar bleef in bed liggen!
|
Citaat:
|
Citaat:
En nóg maar en kop koffie. |
Citaat:
|
buh school :(
|
Citaat:
Ik nog maar een joint :o Citaat:
|
Ik ben echt verzot op hem jongens http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/liefdx83.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
want hij is nog luier dan ik. hij is de meest luie persoon die ik ken.
|
Ik ben best wel stoned :o
|
Goedemorgen Pip. :D
|
missy *O*
|
Ik heb mijn dieptepunt van vandaag bereikt. Ik heb geheel vrijwillig Lingo opgezet. Wat een vreselijk programma is het toch, of naja het idee is simpel en wel leuk, maar dat gebrabbel er omheen, jezus :D (n)
|
hoewel dat 'leuke' er ook wel vanaf is na 497538497548574875 afleveringen.
|
Het is ook erg lastig om mee te doen aangezien mijn internet weer te gaar voor woorden is en ieder beeldje blijft stilstaan -O-
|
Ik ga maar even een paar uurtjes slapen . daag!
|
Citaat:
Hoi rest! |
Hee Kunst. :)
|
hoi missy hoe gaat het?
|
Goed hoor Kunst. Maar ik moet allemaal dingen doen en vanavond werken, maar ik heb er geen zin in. :o En hoe gaat het met jou?
|
Hej Kunst *o*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |