![]() |
Valensaainsdag #525
En nu ga ik slapen!
Daag! (y) |
Welterusten!
|
Slaap lekker. ;)
|
ja, paranoide, dat vertel je ook nu pas :(
|
Ja je was er eerst niet. En staat ie nu al op d.nl?
|
Citaat:
|
Ik ga geloof ik ook maar eens een warm bed opzoeken. Ajuu paraplu. :)
|
Ik ben heel blij dat ik een thermoskan heb gevonden, die kan ik morgen meenemen naar school. Ik betaal me blauw aan die chocolademelk daar. :bloos:
|
Citaat:
|
Overigens ging ik vanmiddag pannenkoeken bakken en het lukte totaal niet. Onze pan is nogal ongelijk en blijkbaar was hij een beetje vies want al die pannenkoeken bakten aan op dezelfde plek en dan probeerde ik ze om te draaien en dat lukte al helemaal niet. Scrambled pancakes for lunch. :(
|
Oke laten staan want ik kan nu niet kijken want ik zit bij mijn ouders in de kamer. :p
|
Citaat:
|
Ik heb al wel gegluurd maar teveel tiet voor hier.
|
Ik verveel me.
|
ik ga ook lekker mn kop thee opdrinken en dan slapen. morgen weer werken en morgenavond wordt t laat.
|
Citaat:
|
Citaat:
En eerder vandaag was ik naar college en naar de bioscoop en telefonisch aan het keuvelen met een belangrijke regisseurman, dus dat moest voor! |
Citaat:
|
oew pip, je zocht eerst toch leuke testjes? dan moet je die QQtest doen op de quest-site :y
|
Citaat:
|
grmblfff
|
pliiiiieeeeessss plieeeeees pliieees ah toe plieeees :bloos:
|
hebbikallanggedaanhoor
|
onze tv is stuk :(
|
Ik heb de QQ-test ook gedaan. Ik had 105! Ik had ook maar één keer goed hoeveel ik zou scoren :p
|
Citaat:
En ik heb mezelf telkens onderschat waardoor mijn eindscore lager is.... doe je een keer bescheiden, schat je de mensheid intelligenter in dan ze zijn, is het wéér niet goed. Is toch niet mijn schuld dat de helft van die simpele zielen het verschil tussen ritme 1 en ritme 2 niet kan horen, hoe kon ik dat nu weten? |
En wat was dat met die xxx-rar? Ik geloof dat daar ook foto's in staan onder mijn naam :D
|
Citaat:
|
Zo, slaaptijd.
|
En toen was ik 15 :)
|
*o*
|
Ik heb zojuist een win-win-win :')
Bij de QQ-test |
Ik zet al mijn scores straks wel allemaal tegelijk in een post als ik klaar ben.
|
De muziek test doet raar :S
|
en nu loopt hij vast :S
|
WOW :eek:
Ik ben gewoon giga slim :) |
Ik dacht, ik ga lekker uitslapen vandaag want ik hoef toch niks te doen. Ben ik om half 9 klaar wakker. Wat is dit nou weer? -O-
|
Het loopt niet echt vaart hé!
Zou dat komen door de forummeet op dat eiland in de |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, ontbijten met een broodje knakworst.<3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat was ook ongeveer mijn reactie, al ga ik geen echte knakworsten kopen want die zijn kkduur.
|
Goedemorgen :) *gaap*
|
Hoi :)
Ik ga nu mijn QQ score posten :) |
Ik heb geen zin in testjes.
|
Nou, ik zal die superleuke QQ test ook eens doen.
|
Aanmelden. :mad:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |