![]() |
De top 40!
Deze week is het zo!
Luister jij de top 40? Welke nummers die erin staan vind je leuk, welke vind je bagger, vind je top 40 in het algemeen bagger? Discussieer maar over de top 40! |
Nee, ieuw.
|
Ja, maar motiveer die 'ieuw' nou eens? ;)
|
Ik denk dat hij alles uit de Top 40 bagger vindt.
|
Klopt. Populistische shit.
|
Soms zijn de nummers wel goed, maar ik houd er niet zo van.
|
Ik luister zelf niet met opzet naar de top 40, maar sommige nummers die erin staan ken ik dan weer wel. Ik vind niet dat dingen automatisch kut zijn omdat ze in de top 40 staan, ik ben niet uit principe 'indie' of zoiets maar het is wel zo dat de meeste muziek die ik normaal luister niet zo standaard likeable is dat het in de top 40 zou komen.
|
Sommige zijn goed (y) maar het meeste is al oud (n)
|
Ik luister vanallesennogwat, dus daar zit vast ook wel top40-muziek bij, maar ik niet zo'n 'het staat in de top40 dus ik luister het niet'-idee, zoals sommige alto's. Want dat vind ik een tikkie overdreven.
|
INFINITY 2008 en I'M YOURS staat er nog in.
(n)(n) |
omg dikke (N)(N)
|
Citaat:
|
op dit moment luister ik geloof ik skyradio, ik zet nooit uit mezelf de radio aan maar vanochtend deed ik dat wel. Skyradio is top 40 toch? Als ik top 40 luister erger ik me aan zinnen als: voel ik me met jou zo samen één.
Maar ik heb ooit intens genoten van de versie van green day van working class heroe die toen veelvuldig op de radio te horen was. |
Ach paupers die op de top40 neerkijken. Oe oe kijk mij op mijn ivoren toren zitten. Alsof er geen leuke liedjes in de top40 staan.
Oe zit ik op T&P ? Huh ? |
Citaat:
|
;d
|
over het algemeen kk herrie, maar soms kan er wel wat leuks bij zitten.(Y)
|
Citaat:
en een paar nummers van U2 en (toen ik coldplay nog leuk vond) coldplay enzo. |
Citaat:
|
Oh soms staan er wel een ''paar'' leuke nummers in!
|
Een paar maar? In een lijst van 40 platen?
|
Citaat:
|
De top 40 is de mening van de groep. Het kan best dat jouw smaak identiek is aan die van de groep, maar dan creëer je niet echt een eigen smaak. Over het algemeen is de top 40 voor mensen die caren om muziek, en het allemaal wel best vinden.
|
af en toe zijn er gave nummers bij maar er zijn ook veel kutnummers.
|
Dat is waar. Ik vind ook niet alles wat in de Top 40 staat leuk, maar toch vind ik het wel leuk om vrijdagsmiddags ernaar te luisteren.
|
Citaat:
Je luistert dan weer eens wat anders |
Ik luister naar Top 40 van 40 jaar geleden, toen muziek nog muziek was..:)
|
Ach, er zit af en toe wel iets leuks tussen. En als je rustig op je kamer huiswerk zit te maken of je kamer aan het opruimen bent, is het wel leuk om deze op te hebben. Maar over het algemeen luister ik meer naar andere artiesten en liedjes.
|
Je hebt ook TMF Superchart :p.
http://www.tmf.nl/tv/superchart/ Maarj daar staat ook n hoop meuk in :P |
Heb de top 40 al heel lang niet doorgekeken ^^
|
Citaat:
|
ik heb arrow jazz fm ontdekt! (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |