![]() |
Ik zoek een laptop.
Hoi!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbare laptop, maar val om van al de specificaties. Ik snap er helemaal niks meer van, en schakel daarom jullie hulp in. De desbetreffende laptop wil ik niet gebruiken voor hele zware programma's. Eigenlijk hoofdzakelijk voor msn, internetten, en een beetje schoolwerk. We hebben nog een gezamenlijke computer, dus ik hoef niet zo nodig één waar ik heel veel mee kan. Ik hoef er niet op te gamen, zeg maar. Wel wil ik graag foto's en zulk soort bestanden er op hebben. Ik wil trouwens wel een laptop van zo ongeveer 15.4 inch. Dit alles wil ik voor een niet te dure prijs. Weten jullie een geschikt laptopje voor mij? Bedankt alvast! x |
Wat dacht je hiervan? http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10019640
|
Het is een 8.9 inch.
|
Ja, maar wat wil je voor dat geld. Onder de 400 euro zijn er denk ik geen goede laptops te vinden (want het is ook zonde om iets minder geld uit te geven aan iets wat je beter kunt krijgen). Maar, kijk anders eens op marktplaats!
|
Citaat:
En dit topic hoort op Hardware. |
> hardware!
|
Had je zelf al laptops op het oog? De dingen die jij wil kunnen op elke laptop wel, ook op de goedkoopste die je kunt vinden. :)
|
In dit topic dat nog niet heel oud is staan al een aantal punten waar je op kunt letten :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |