![]() |
Wat hebben jullie voor bijbaantje?
De topic titel zegt het al.
Ik werk bij de slijterij (Gall & Gall) en dan krijg ik soms.. gratis breezers. Best wel chill. En jullie? |
Geen, mang. Jeweettock, mijn baan is playen, chill.
|
Ik doe niets :)
Heb een jaar gefolderd :( |
Citaat:
Citaat:
|
Ik h3b aLtIjD In d3 HoReCa g3w3rKt eN Bn nU WeR An h3t zOeKeN VoR En bAn vOr iN D3 vAkAnTiE
eN AlS KrIjG Ik aLtIjD GrAtIs eTeN En dRiNk3n das Egg W3l r3laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax :cool: |
OwH SeG eR OowK EffUh bíJ wAt JíJ vUrdíEnd!!1!1!
|
1k doe b1j t1jd en wijle Adm1n1strat1ef w3rk bij mn pa op het advocatenkantoor!1!!!!11 :D
|
Citaat:
edit: ik ben railcateraar. Heeft grote perspectieven, als je goed bent ga je natuurlijk door als voice over, en van voice over kun je naar DJ of acteur. |
Citaat:
|
TnT als bijnaan
|
Ik werk bij de hema, daar mag ik schappen aanvullen enzo.
|
Omg.:|
Ontopic: Ik werk niet.(y) |
Bij V&D:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1k \/||\||) |)|t /\/\/-\/-\R 33|\| 5t0/\/\ T0p1c
|
ik werk nu bij huuskes versproducten en vroeger bij een maaltijd service en ik kan altijd zoveel eten als ik wil op werk. anders vind ik het niet chill.
|
Tééring hé... :|
Ik werk bij de Praxis. Gezellige collega's al vind ik het werk soms wel lastig. Sommige klanten stellen echt lastige vragen... :P Ik moet gewoon vakken vullen/verkopen/begeleiden. |
Ik heb geen bijbaantje, ik heb een tijdje als cassiere gewerkt maar dat was kut, en een paar maanden als deur-aan-deurwerfster voor goede doelen, dat was opzich heel vet, er hing een heel goede sfeer en ik mis het ook af en toe maarja, bepaalde dingen waren ook niet zo leuk. -O-
En nu gesolliciteerd bij de CoffeeCompany in Amsterdam (nieuwe doelenstraat), omdat koffie mijn lust en mijn leven is. *O* Alleen tis nog even afwachten of dat wat wordt want: "bel ons niet, wij bellen jou wel." (ik heb toch gebeld hehe). Anders kan ik ook nog terecht op een rozenkwekerij, maar daar verdien ik dan maar 4 euro per uur, ach beter dan niks. |
Ik werk bij een bi0sc00p.
|
ik werk op een administratiekantoor. Blijven hangen na mijn stage, in de vakanties al gewerkt, nu weer met mijn volgende stage bezig bij het zelfde bedrijf. ^^
Hiervoor ben ik kassiére geweest in een supermarkt en dat heb ik amper een jaar volgehouden. Wat een rotbaantje vond ik dat! Iedere x het zelfde zeggen en de hele dag door dezelfde beweging maken. Blegh :P |
Citaat:
|
Jij voelt je hier wel thuis he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat stom van je.
|
ja maar weetje ik ben wel bedrijfsleider! Dus ik ben wel een beetje tof?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ik werk bij c1000.
|
1k v3rk00p k03kj3s
|
ow dat doe je niet!
ik ben barchick en word daar absoluut niet rijk van maar daar hebben ze uitzendwerk voor |
KAn je ook truukjes met de flessen koekjes?
|
Ik had ooit per ongelijk een fles cola :o
|
In een natuurvoedingswinkeltje. €35,00 voor een ochtend (4,5 uur).
|
Ik ben barman! :D
|
toen ik zo oud was als jullie werkte ik voor mediaexpress, tijdschriften bezorgen.
|
vakken vullen in een supermarkt
|
-
|
Ik heb tweeeneenhalve week afgewassen in een chinees restaurant. 250 euro verdiend ofzo en me helemaal volgevroten en toen was de vakantie afgelopen. Nu ben ik werkloos enzo.
|
Ik bats vrouwen en daar verdien ik geen geld mee maar het is wel leuk :)
|
Momenteel geen bijbaantje meer maar heb lang in een winkel gewerkt (holland handels huis/big bazar). Naja lang, ruim 4 jaar geloof ik.
|
Slapen.
|
Ik heb een half jaar als bijbaantje op een camping gewerkt en nu net 3 maanden bij een rozenkwekerij.
|
ik heb op me 16de een jaar ofzo folders rond gebracht.
en nou doe ik al bijna 3 jaar vast werk productie werk. |
Nu iets meer dan 2 jaar bij C1000, vakkenvullen. Van de zomer wil ik gaan werken bij TNT.
|
Ik heb geen bijbaantje.
Heb geen zin om in een winkel te werken & folders rondbrengen ook niet. Weet iemand iets anders wat wel leuk is ? xD |
Ik heb een krantenwijk :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |