![]() |
Durex Performa helpt niet!
Heey jongens!
Bij wie werkt het durex performa condoom? Ik kom gewoon even snel klaar?! Hoe lang wordt het bij jullie uitgesteld? Hoe komt t dat t bij mij niet kan werken? |
leer wat discipline (y)
|
Citaat:
|
Met condooms kom je in het algemeen wat minder snel klaar, omdat het minder gevoelig is en dus kom je minder snel tot een hoogtepunt. Het lijkt me persoonlijk niet zo'n fijn idee als die dingen verdovend werken, maar that's me. Verder kan ik je aanraden de basics van orgasmes uitstellen te leren, dat is een stuk goedkoper dan al die onzin.
|
Ja idd. Het leek me gewoon leuk om is te doen. Maar idd,, Ik vind dat ik het lang genowg volhoud.
|
Wat is dan het probleem, dat die condooms niet doen wat je ervan verwacht had?
|
Citaat:
|
Oh, mijn ervaring met Performa is dat het veel te goed werkt. Seks is een stuk minder leuk als de ander niets voelt -_-
|
En oefenloos door gaan is op gegeven moment ook niet leuk meer. Ik vond de Performa ook niet echt prettig in ieder geval.
|
meerdere condooms werkt ook :P
met 2 condoomen om kan ik dik een uur neuke dus voor mij werkt het |
ik hóóp toch echt dat dat een grapje is -__-;
|
haha nee he..
|
dik een uur is overdreven natuurlijk, maar ik hou het wel flink langer uit ::P
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: het werkt, goed |
Ik hoop toch niet dat ik de eerste ben waarvan je hoort dat 2 condooms VEEL minder veilig zijn dan 1 omdat er meer kans is dat ze scheuren? 'Cause that would make me a saaaad panda.
|
hoe kan dat nou veel minder veilig zijn? :s je hebt dan toch een dubbele laag = dubbele bescherming? 0_o
|
en als je er 3 over elkaar doet blijft de middelste droog!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt uiteraard wel gelijk, 2 condooms over elkaar doen is dom, dat gaat scheuren. |
jongens kom op nou, i am from onzinz :p
moet er een beetje van huilen dat het niet algemeen bekend blijkt te zijn dat 2+ condooms DOES NOT WORK |
Jaaa ik wist ook niet hoe serieus ik jóu moest nemen maarre die crazycat kan geloof ik wel wat info gebruiken.
|
Hallo Mensen, Ik heb nu ook een vraagje over dat Durex Performa.
Heeft het enige invloed op de hardheid/duur van je erectie? Groetjes, |
^Nee. Het enige wat dat condoom schijnt te doen, is je orgasme uitstellen (dmv een dikker soort rubber/latex/whatever), waardoor je langer kunt neuken.
|
Durex Performa is voorzien van een speciaal glijmiddel - benzocaïne genaamd - in het condoom waardoor de man zijn hoogtepunt kan uitstellen en de seksuele opwinding kan verlengen ... dit betekent langdurigere seks.
http://www.durexworld.com/nl-NL/Prod.../Performa.aspx Volgens mij zorgt het vooral voor een soort verdoving, tenminste dat is wat ik heb ervaren, maar of dat klopt weet ik niet zeker :) |
-caïne is wel een vingerwijzing naar verdoving
lidocaïne bupivacaïne novocaïne xylocaïne allemaal verdovingen =) |
Citaat:
ontopic: tsjah maar als je er al lang genoeg over doet, waarom zou je dan vrijwillig je eigen leuter verdoven?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |