![]() |
Hold on
Niet zelf geschreven, maar ik vind de tekst zooooooooo mooi... Wil em graag delen
Hold on The things you told me To hear you speak I’m burning slowly I’m growing weak You bring me closer To yesterday Yesterday’s a million Miles away Why can’t you hear me Why can’t I see I don’t understand What keeps me breathing I’m waiting for you I know you’re leaving I still adore you You’ll never need me Hold on Find another way To let you go away Hold on You find another way To beat my soul away Hold on |
van wie is het?>
wil et wel eens horen... |
Van Limp Bizkit... Heb em op bandje staan die ik ergens vond. Vond em zoooooo mooi. Ook vreselijk mooi gebracht. Kan sdat ie op choclat starfish staan, maar ben er niet zeker van.
|
is dat een songtekst dan?
het heeft wel wat http://forum.scholieren.com/smile.gif weet alleen niet te zeggen |
ja, is songtekst, maar ik kende em ook niet. Sprak me wel meteen aan!
|
jaaaa, die is heel mooi..
|
Hijzz wel heel erg mooi jah...
Kus |
das EEN HEEL MOOI NUMMEr
jammer dat die gasten van LIMP BIZKIT steeds arroganter worden maarjah het gaat me om de muziek maar das wel een mooi nummer de rest mwah met die wutung clan gedoe is allemaal shit en my generation BAHHH egt KUt ZOoI HolD On one it'll be ok my way zijn bes wel goed |
Limp Bizkit is zeker goed nooit gedacht dat ze es fatsoenlijk tekst konden schrijven..
wel errug mooi! doeeeeeeeeg kuzz |
Idd, gaat om de muziek.
Vind My Way erg goed en deze dan. Staat eer nog 1 bij, maar ken de naam niet. Weet zo ook ff niet meer hoe hij gaat. Post ik ooit nog wel eens goed? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |