![]() |
Wie is jouw favoriete forum(st)er?
naar aanleiding van een oud topic van nrlaan en een nieuw topic van deadlock horen dergelijke topics blijkbaar niet op onzin, dus dan moeten ze maar hier. *O*
|
Lisa natuurlijk.
|
En Stefenootje.
|
Citaat:
|
Kazet natuurlijk.
|
Cornel
|
Citaat:
|
Dysmorphofobist uiteraard.
|
ik vind dat dit topic geband moet worden, het zal het eliteachtige gebeuren hier alleen nog maar meer stimuleren.
|
ow, dan stem ik op Hernuel Fan
|
Slijmtopic alert. ;)
Lisaaah, Laisve en alle malle ts-ers zoals dat chickie van dat malle actrice topic. |
Mezelf en nog wat anderen.
|
Azaelia maar die is er niet veel meer. Based on ervaringen hier Fantome.
|
Jon natuurlijk.
|
Lucky Luciano
|
En als forummer vind ik Uice trouwens ook een van de leuksten, omdat zijn posts bijna altijd grappig zijn.
|
Paranoide, Katje, Pippeloen en Commando.
|
Omg ik ben genoemd :cool: De mensen met wie ik wel eens meet zijn natuurlijk mijn favoriete forumers.
|
Citaat:
|
En ik dan Darkie!
|
In before lock.
Dat worden dan Kunst, Neko* en sterrenmeisje. |
Citaat:
|
Fizzle is toch ook een mini? ;)
|
Ik heb er een paar, waaronder, in no particular order: Topdrop, Fizzle, Darkie, Sterrenmeisje, Uice en Paranoide.
Maar ik hou van jullie allemaal een beetje. :bloos: |
Hihi. :bloos:
OT: Jon staat ook hoog in mijn lijst. |
Mogen we ook onze minst favoriete zoveel noemen? Of is dat dan weer zielig voor Dittrich?
|
Wat een raar topic.:|
|
Paranoide en ik vinden Jaeger ook gaaf.
|
En Darkiekurd natuurlijk, lieve kleine Darkiekurd.
|
Ja, na de bananen vind ik hem ook wel een vermelding waard.
|
Zonder volgorde,
Martino, sterretje, hernuel, para, jaeger, fizzle, Quis en lisaaah |
Citaat:
|
Citaat:
|
sterrenmeisje :Bloos:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ontopic: Je favoriete forum(st)er, dat is er één. Dat is Flyaway. :y Maar ik hou ook van TopDrop, Kunst, Lisaaah en Cherry Springs. Maar het meest van Flyaway. Want ik heb haar en zelfs haar familie en vrienden ontmoet en haar vriendje en ik ben op haar verjaardag geweest en hang uren met haar aan de telefoon en ze is bijna geen echte forumster meer, ze is gewoon een echt mens aan het worden :) |
Jeetje, ik ben genoemd! :eek: Maar ik doe niet aan favorieten, dus ik noem lekker niemand.
|
Citaat:
ik ben fan van een hele hoop mensen trouwens. van bijna alle regulars iig. |
Wat een stom topic:o
(en dat komt vooral omdat ik gewoon niet genoemd ben!) Ik vind iedereen leuk! Dus als je dit leest, jíj bent míjn favoriet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de DK'ers kan ik Para en Uice wel het meest waarderen om hun posts.
|
Ik kan de meesten hier wel waarderen (y)
|
Martin! :D Maar ik ben hier nog niet zo lang.
|
Citaat:
|
yes! +2 voor mij :cool:
|
Citaat:
|
Een van mijn favorieten is Trimm Trabb.
En de DK-regulars vind ik ook wel tof. Jammer dat Fizzle daar niet meer zoveel post. |
Ohja, Trimm Trabb is ook een van mijn favorieten!
|
Citaat:
Mn favoriete dames top 5: 1. Lisaaah/Stefenootje 3. Sterrenmeisje/Paranoide 5. Pippeloen/Missy Mn favoriete heren top 5: 1. Foefighter/Axel11 3. Uice/Jive 5. Martiño/Barabas |
Nou, nu toch iedereen een favoriet noemt, Dingaantouwtje is mijn favoriet!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |