![]() |
wat ga je vandaag allemaal doen?
nog zo'n typisch kantine-topic. (klik)
nou? ik ga zo boodschappen doen, want dat moet echt gebeuren. |
Ik ben net thuis hoor :mad: Na 6 uur college te hebben gehad en de laatste twee overgeslagen te hebben.
Vandaag ga ik nog wat dingen wassen, ik ga straks naar een etentje en vanavond moet ik nog een brief schrijven namens mijn commissie. Want die moet morgen bij de vergadering afzijn (Y) |
ik ga vanavond naar utrecht. joy.
|
ik ga nu denk ik maar eens even douchen en daarna wat dingen voorbereiden voor straks.
|
Ik ga zo naar de bieb, dan ga ik mijn essay op spellingsfouten controleren en uitprinten. Dan ga ik naar de studentenunie om een tijdelijke studentenID voor S. te halen. Dan ga ik waarschijnlijk instorten van vermoeidheid, stress en onzekerheid omdat ik zo'n waardeloos essay geschreven heb. Dan ga ik eten en duizend afleveringen van ''How I met your mother'' kijken.
|
Gewoon helemaal niks. Heerlijk. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
ik ga vandaag nog eten en dingen kijken en andere dingen doen in bed waaronder slapen. heb de hele dag aan een opdracht gewerkt. |
maar dit kan toch ook in wsz?
|
bezoek vermakenen mezelf blij maken met een bosche bol, thee en daarna corona
|
Citaat:
|
Is dit de hetze van sterrenmeisje tegen detlok ?
|
Mijn essay voor Engels afmaken, muziek luisteren, lezen, wat programmeren tijdens het lezen en slapen. Zo. :)
|
Citaat:
|
Ik ga mijn theorie voor de auto leren, CIV'en, slapen en nog meer theorie voor de auto leren, denk ik. En lekker eten! En appeltaart maken. Douchen. En vriendje knuffelen.
En de offtopic reacties in het vervolg in het wsz, graag. ;) |
Vandaag ga ik nog douchen en nog wat forumen en dan naar mijn papa en daar eten en biertjes drinken.
|
m'n kamer opruimen.
|
spullen bij elkaar pakken, drie uur reizen naar mijn ouders, eventueel straks uit maar gezien mijn huidige lichamelijke toestand denk ik dat dat hem niet wordt.
|
Ik moet nog even langs de AKO om mijn Lucky Day-prijs te innen. Verder wou ik nog onderweg langs de extreemrechtse NVU-demonstratie lopen die zou worden gehinderd door een anti-fascistische organisatie. Leek me wel grappig om te zien. Maar dat was al om 13:00 begonnen dus inmiddels alweer voorbij gok ik zo.
|
lezen, lezen en lezen.
|
Straks slapen, en morgen zien we wel weer verder! :)
|
Stage lopen.
Dan 1,5 uur terug reizen naar huis. 's Avonds even snel langs de AH om dingen voor het avondeten te halen, dan koken en eten. En vroeg naar bed, want morgen moet ik weer super vroeg op. :( Saaaaaaaaaaaaaai. |
leren. essay schrijven. hopen dat mn tentamen wordt uitgesteld. glossary maken. opruimen. douchen. eten. zelfmedelijden hebben.
|
Op feest, en dan werken.
|
feesten, maar niet te veel zuipen.
|
ginne flikker.
|
vanavond naar watt
|
doei!
|
Forumen en me vervelen. Ohja en naar een jeugddienst. En eten. En piekeren.
|
Piekeren, met een beetje geluk nog maar een keer janken, schoolstuff en dan werken. En dan vanavond naast vriendje kruipen. (Y)
|
Mwa hardlopen, douchen en lekker uitrusten voor de tv en achter de pc :) T is zondag he.
|
huiswerk maken, nietsen, misschien een spelletje en dan eten bij schoonouders (Y).
|
Poezieverslag maken en de huiskamer opruimen. En misschien pannenkoeken bakken,.
|
hangen. <3
|
ik heb een cursus gedaan vandaag en ga zo wel even een film kijken en die is 22.15 af ofzo, dus dan lig ik ook nog best optijd in bed ;)
|
Boodschappen doen, verjaardagkado scoren, geld storten, baby te huur kijken, werken, eten met een vriendinnetje en dan werkoverleg.
|
- in bad deel twee
- le dokteur - reizen - vriendmeneer - practicum voorbereiden |
- Nog wat studiedingen
- De trein nemen (ondertussen een tekst doornemen) - College van 11 tot 18u - tijdens de middagpauze werken aan een groepswerk - De trein naar huis nemen - Rechtstreeks naar de muziekles - Terugfietsen naar huis - Eten - Werken voor school (Geen tv kijken) (- forummen) - Op tijd gaan slapen :( |
Een taart bakken voor mams, hopelijk wat aan schoolwerk doen, forum hangen, vaatwasser uitpakken, lekker eten en op tijd naar bed.
|
Bellen en formulieren invullen.
|
Uhhmmm. Een Nederlandse bedevaartplaats opzoeken, en nog wel 'mijn favoriete' :'), me intekenen voor het werkstukonderwerp 'Kaarten en wereldbeeld' van m'n minor Middeleeuwen en Renaissance Studies, lunchen, boodschappen doen, naar college, koken en eten, en de rest van de avond hangen en tv kijken :)
|
Ontwerprapport afmaken *hoop*:o
|
Ik had minder plannen, maar nu moet ik men telefoon naar een carepoint brengen (gelukkig dichtbij). En de betaling van men wintersport bleek niet goed te gaan, eerst 2 verschillende nummers gebeld om t nummer van de administratie te krijgen, eerst wordt ik doorgeschakeld naar voicemail (heel raar voor een bedrijf) maar later toch contact en ze zou t regelen.
En ik ga nog even proberen gratis daglenzen te scoren voor mijn vakantie. Citaat:
|
Citaat:
|
werken en daarna chillen.
|
trainen
|
Presentatie voorbereiden *kots*
|
*kotst op de kots*
|
Citaat: