![]() |
#533 Gesaaik in huis
:-) Lekker rellen.
|
:cool:
|
:D (Y)
|
[Paranoide] :D
|
en is het nieuwe trend ofzo om eerst het nummer en dan de titel te plaatsen? Bevalt mij niets!
|
vanmorgen werd ik wakker met de introtune van dinobabies en het is nog steeds niet uit mn hoofd
|
Er is maar één manier om het op te lossen. Een moddergevecht in te kleine bikini's.
Het gezeik dus. |
en wat pip zegt
|
hmm bikini's. zomer <3
|
Ik heb de introtune van Madelief in mijn hoofd.
Madelief wat gaan we doeoeoen ♪ |
Citaat:
en t is warm buiten!! |
Citaat:
|
moddervechten :eek:
Dit lijkt me tof http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/02...EE_450x300.jpg een compleet opgevuld pak en dan rennen en vechten :) |
|
Citaat:
|
|
ik was zo'n fan van mijn skullbikini, maar toen werden skullprintjes hip en liep ieder tutje en iedere breezer er in -o-
|
Citaat:
en nu ga ik jullie gedag zeggen. We spreken elkaar weer over een maand.. Geen gekke dingen doen en niet te veel rellen svp :) |
ah nee koenst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he kat hoe befalle de sgoene?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hrmm, maandag tentamen. Ongeveer 250 bladzijdes stof. Vandaag beginnen of toch maar uitstellen tot morgen. Hmm.
|
Citaat:
|
ik wilde m ook, maar de hipheid was iets te veel voor me idd. misschien dat ik alsnog enkel het topje bestel. kan ik op sziget hip doen.
|
Citaat:
|
Ciao, Kunst.
|
*geeft kunst een vlinderkusje op dr wang*
|
Citaat:
|
oh en dag kunst!
|
Hm :(
|
Dat wordt alleen Astro TV kijken, :(.
|
Citaat:
|
jeetje, aangevraagd maar hoe lang duurt dat :)
|
Nu heb ik alle tijd om astro tv te kijken *-)
|
:(
|
Nou, zo lang duurde dat niet.
|
Dat was snel.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn jullie toch wijven, katje en anneke.
|
eeehhh carnaval. er liepen allemaal afschrikwekkende mensen in de winkelstraat :|
|
Citaat:
Citaat:
ik ging gisteren al mn oorbellen te koop zetten. tyfus! 30 paar! :D en ik heb dus ook 6 bikini's, terwijl ik nooit zwem. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
*oh deze is te cute!* *koop* *hmm bij nader inzien valt mijn tiet eruit als ik buk* *nooit draag* etc etc |
ja zoiets. dus ik heb nu ook alleen een topje besteld, zodat ik op sziget mn buiktat kan showen :bloos:
|
oooh een skullbikini staat bij jou natuurlijk ook 10 keer zo gaaf icm die buiktat :cool:
|
Heh, een vriend sms't net dat ie verplicht naar limboland moet om carnaval te vieren. Hij is erg :(.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |