![]() |
Alleen in de zomervakantie
Ey iedereen,
aankomende zomervakantie heb ik nog helemaal geen plannen om op vakantie te gaan. Mijn ouders gaan niet op vakantie, mijn vrienden hebben al plannen dus voor mij geld, of alleen op vakantie of helemaal niet. Ik ben 18 en zit net op de grens tussen georganiseerde jongerenreizen (vinea e.d.) en volwassenen reizen. Ik vroeg mij af of hier ook mensen waren die hetzelfde 'probleem' hebben. Mensen die nog niet toe zijn aan een volwassenen reis maar ook geen zin hebben om alleen met een georganiseerde jongerenreis mee te gaan. En misschien heb je dan wel zin om samen iets te ondernemen? Het maakt mij niet uit waar de reis heen gaat, of het met trein, auto (heb dan waarschijnlijk ook mijn rijbewijs) of vliegtuig is. Ik ben geen party ganger, houd meer van reizen waar een beetje cultuur te snuiven is. Hoop leuke berichtje te horen! groet, Luciano90 |
Ben je al bij een reisbureau geweest?.
Je hebt meestal wel van die cultuurreizen. Maar daar kiezen weer de volwassene mensen voor. Op zich kan je ook wel naar een toeristische plek gaan. Daar kan je ook mensen van je eigen leeftijd vinden. Toen ik stage liep bij de reisbureau had je leuke reizen naar Ardennen voor mensen van 18 tot 25 jaar. Verder als je niet naar een reisbureau wilt kan je ook via internet reis gidsen bestellen gratis en je eigen vakantie in elkaar zetten. |
Beetje late reactie maar wie weet lees je het nog
Labyrinth organiseert actieve/culturele reizen voor jongeren http://www.labyrinth.nl/ |
Ga mee met een vrijwilligersorganisatie, de bouworde of zo, zo leer je wel snel nieuwe mensen kennen.
|
YMCA heeft ook reizen naar het buitenland tot 25 jaar. Niet de reizen naar een zonnige kust vol met feesten, maar meer natuur en cultuur.
Daarnaast zijn ze ook altijd op zoek naar vrijwilligers, mocht je je vakantie anders willen besteden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |