![]() |
81ste uitreiking van de Oscars
Boeit het? Iemand gekeken??
Ik niet, want geen film1 of digitale tv. Hieronder de winnaars. Alle winnaars: Film: Slumdog Millionaire Regie: Danny Boyle (Slumdog Millionaire) Acteur: Sean Penn (Milk) Actrice: Kate Winslet (The Reader) Mannelijke bijrol: Heath Ledger (The Dark Knight) Vrouwelijke bijrol: Penélope Cruz (Vicky Cristina Barcelona) Originele scenario: Milk Bewerkte scenario: Slumdog Millionaire Animatie: Wall-E Camerawerk: Slumdog Millionaire Speciale effecten: The Curious Case of Benjamin Button Geluid: The Dark Knight Geluidsmontage: Slumdog Millionaire Montage: Slumdog Millionaire Muziek: Slumdog Millionaire Song: Slumdog Millionaire Art direction: The Curious Case of Benjamin Button Kleding: The Duchess Make-up: The Curious Case of Benjamin Button Buitenlandse film: Departures (Japan) Korte film: Spielzeugland Korte animatie: La Maison en Petits Cubes Documentaire: Man on Wire Korte documentaire: Smile Pinki --------- Films met meerdere Oscars: Slumdog Millionaire: 8 The Curious Case of Benjamin Button: 3 Milk: 2 The Dark Knight: 2 |
|
Waarom de foto van de ietwat bedenkelijk kijkende mejuffrouw Aniston?
|
Wat is er niet ietwat bedenkelijk aan de Oscars?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Irritant dat ze nog steeds aan 'beste buitenlandse film' doen.
|
Ja, opzich boeien die Oscars mij wel. Vond het ook al raar dat er geen topic van was (maar ik was te lui om een topic te maken :P)
Van die geluidscategorieën heb ik echt de ballen verstand, hoe bepalen ze 'beste sound mixing' bijv? Slumdog vind ik een onterechte winnaar en Rourke had de Oscar moeten krijgen voor 'best actor'. Niet dat Sean Penn slecht was, maar het was niet heel bijzonder. |
Sean Penn was echt wreed goed. En zeker wel bijzonder.
|
Als slumdog zoveel binnen sleept draagt dat slechts bij aan de ongeloofwaardigheid van het oscargebeuren.
|
Slumdog is zon oscarbait film van hier tot tokio.
The Wrestler Frost/Nixon of Milk waren veel betere keuzes geweest. |
Frost/Nixon? Gemaakt door Ron Howard, de koning van de oscar bait? LOL.
|
Op mijn werk hebben we hier altijd een wedstrijd over. Volgens mij heb ik er dit jaar meer goed geraden dan ooit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |