![]() |
Wanneer kan je aan je master beginnen (Erasmus Uni)
Ik heb een vraag voor de studenten aan de Erasmus Universiteit. Ik vraag me af wanneer je aan je master mag beginnen. Stel dat ik per 1 februari 2009 180 of 150 ECTS heb behaald kan ik dan gelijk aan mijn master beginnen of moet ik nu tot 1 september 2009 wachten?
|
Hangt er vanaf denk ik. Elke master heeft zijn eigen aanmeldingsdata. Ik denk dat je gewoon bij de master van je voorkeur moet kijken en desnoods de mastercoördinator moet mailen om te vragen wat er mogelijk is.
|
Het hangt er inderdaad vanaf hoe streng ze zijn en of februari instroom mogelijk is. Ik zou contact opnemen met de studieadviseur van de master.
|
Het hangt er ook vanaf of ze bij je master een harde knip hanteren, ik ken een aantal mensen in R'dam die om die reden niet met hun master konden beginnen omdat ze enkele studiepunten misten (en ze moesten ze allemaal hebben). Je zal moeten kijken hoe het bij jou studie en de betreffende master zit, zo valt er niet veel over te zeggen.
|
Dat staat vast wel ergens op een interne site van Erasmus Uni vermeld staan. Daarnaast kun je contact opnemen met een studentenbegeleider/studiedecaan om het door te spreken. Overleg met klasgenoten wat die ervan weten etc. Het hangt idd af van of ze wel of niet een harde knip hanteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |