Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd op mijn stiefbroer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1742346)

Mieke_Maaike 25-02-2009 15:00

Verliefd op mijn stiefbroer

Eej iedereen,

Mijn ma heeft een nieuwe vriend en zijn zoon is mijn probleem. Hij - mijn stiefbroer dus - is zo knap, zo grappig en zo lief. Ik ben stiekem stapelverliefd op hem. Ik zie hem bijna elke dag en word er bijna gek van. Of hij hetzelfde voelt, weet ik niet.

Wat moet ik doen? Heeft iemand dit al meegemaakt?

Maaike x

Dvine 25-02-2009 16:17

Een meisje die ik ken had verkering met haar stiefbroer gekregen, het kan wel gewoon. Alleen het is wel apart, vooral omdat zij toen uit elkaar gingen en hun ouders gingen trouwen.

Mijn advies: kijk ermee uit, volgens mij ben je ook nog erg jong.

shining 25-02-2009 16:53

Kennissen van ons waren/zijn ook stief broer en zus. Ze zijn nu getrouwd en hebben 4 kinderen, dus het kan heel goed gaan ;).

Ertur 25-02-2009 17:04

Er is natuurlijk ethisch gezien weinig mis mee - jullie zijn geen directe familie.
Maar als ik het goed begrijp wonen jullie in hetzelfde huis. Stel: de gevoelens zijn wederzijds, maar na een tijdje gaat het fout. Hoe lastig is het dan om elkaar steeds weer te moeten zien? Helemaal als het geen vriendschappelijke break-up is? En stel: de gevoelens zijn niet wederzijds, en hij komt met een ander thuis, hoe voel jij je dan?

Ik zou proberen de gevoelens weg te stoppen, ze te negeren. Als je echt blijvend hoteldebotel bent, en de gevoelens zijn wederzijds, dan komt dat allemaal heus wel boven en komt het allemaal goed. Maar voor een korte verliefdheid brengt dit veel te veel mogelijke narigheid met zich mee.

MartinV 26-02-2009 17:50

Citaat:

Ertur schreef: (Bericht 28934144)
En stel: de gevoelens zijn niet wederzijds, en hij komt met een ander thuis, hoe voel jij je dan?

Dit heb je in principe ook als je niets doet.

Citaat:

Ik zou proberen de gevoelens weg te stoppen, ze te negeren.

Weet ik niet, opkroppen moet je niet zo snel doen.

Citaat:

Maar voor een korte verliefdheid brengt dit veel te veel mogelijke narigheid met zich mee.

Dit is waar, daarom misschien wel even afwachten of je gevoelens blijven.

Prue Halliwell 26-02-2009 22:01

wat vind je stiefzus van de situatie of heb je haar nog niets verteld?

EyeMJR 27-02-2009 03:27

give it a try...

het is helaas wel minder als het uitgaat... dan woon je zeg maar met je ex in 1 huis en dat is dan wel weer kut

bartieboy 26-03-2009 22:10

er is niks mis mee maar ik zou echt niet weten hoe je erachter zou moeten komen of hij jou leuk vind!
het is biologisch niet je familie maar toch wel je stiefbroer... tsja dat zet me even voor een dilema hoe ik dat zou oplossen

crazycat 29-03-2009 12:29

loop een keertje toevalig naakt uit de douch als hij net langsloopt en check ze reactie?

Zao 29-03-2009 13:07

Citaat:

crazycat schreef: (Bericht 29063671)
loop een keertje toevalig naakt uit de douch als hij net langsloopt en check ze reactie?

:D(y)

MMANM 08-04-2009 15:47

Gewoon gaan voor die jongen,
Als jij hem leuk vind moet je het doen;)

Freyja 08-04-2009 23:27

Citaat:

crazycat schreef: (Bericht 29063671)

Ik heb dat wel es gedaan in m'n ondergoed bij een leuke vriend van m'n broertje :o

Methuselah 09-04-2009 01:24

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 29106220)
Ik heb dat wel es gedaan in m'n ondergoed bij een leuke vriend van m'n broertje :o

I love Hollandse sletjes. :bloos:

GeenIdeeWaarom 14-04-2009 17:17

Nee.. nee.. nee, ik zie t gwoon niet gebeuren met een stiefbroer!
Maar wie weet hij wel, weetje wat je moet doen!
Als jullie een keer alleen thuis zijn dan ga je naast hem zitten op de bank en dan doe je een beetje uitdagend zo aan hem enzo haha vet lache en als hij raar reageert, doe je gwoon heel lacherig er over als grap en zo niet en hij kijkt je aan PAK M OP ZN BEK EN HOPPA! whahaha

Bah je stiefbroer komop!

sfmplayer 09-05-2009 11:45

Citaat:

Mieke_Maaike schreef: (Bericht 28933794)
Eej iedereen,

Mijn ma heeft een nieuwe vriend en zijn zoon is mijn probleem. Hij - mijn stiefbroer dus - is zo knap, zo grappig en zo lief. Ik ben stiekem stapelverliefd op hem. Ik zie hem bijna elke dag en word er bijna gek van. Of hij hetzelfde voelt, weet ik niet.

Wat moet ik doen? Heeft iemand dit al meegemaakt?

Maaike x

Sommige mensen vinden het raar maar aan de andere kant is het wel Normaal :P want het is gewoon een jongen
Maar als het uit gaat :S

sfmplayer 09-05-2009 11:45

Citaat:

Zao schreef: (Bericht 29063787)
:D(y)

Die is ook wel slim

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.