![]() |
Van wat zou je meer of minder willen hebben?
Meer geld, meer (zelf)discipline, meer vrienden, meer kleding, meer assertiviteit, meer zelfvertrouwen? Minder verplichtingen, minder kilo's, minder werkuren, minder vrije tijd, minder familiebezoekjes?
|
Doe mij maar wat meer assertiviteit.
En meer geld uiteraard;) |
meer assertiviteit, zodat ik smerige voordringers in de rij kan aanspreken.
Meer geld. Minder kilo's. meer zelfdiscipline zodat er nog iets van me terecht komt. |
Btw, TS zou eigenlijk moeten beginnen:p
|
Tsja meer geld altijd he :D Verder meer vrienden, meer zelfvertrouwen, meer activiteit in m'n leven. Minder drukte en stress en minder standaard. Ofzoiets.
|
minder kilo's
meer zelfvertrouwen |
meer:
- geld - tietmassa - tatoeages - woonoppervlakte - katten - vrije tijd - discipline minder: - vet - slechte huid - centimeters omtrek van mn buik en bovenbenen |
Meer films, boeken, schoenen, kleding, tassen, jassen etc etc, en bovenal meer energie en zelfvertrouwen.
Minder buikvet, slechte huid, slecht geheugen. |
Ik wil minder:
tiet kont agressiviteit boosheid verdriet Ik wil meer: geld kleding doorzettingsvermogen mensen die me tof vinden |
meer kusjes
minder gezeur (y) |
Meer zelfvertrouwen, discipline, geld, doorzettingsvermogen en seks.
Minder onzekerheid, vet, gezeur en leuke bezette mannen. Dan zou het leven perfect zijn (y) |
Meer tijd, actie, geld, kusjes, discipline en concentratievermogen.
Minder gezeik, met name! :) |
meer zelfdiscipline en minder angst en meer kracht om idiote dromen werkelijkheid te laten worden.
(net als joe speedboot) |
Ik wil minder luiheid. Dat vooral.
En ik wil meer social skills. Nou ja, vergeet dat "meer" gedeelte maar. Ik wil gewoon social skills. |
is dit niet gewoon hetzelfde als het ik-wiltopic? :lisa:
|
Citaat:
(en het helpt als je gristelijk bent en in een kerk allemaal testjes doet over gaven in de gemeente en divers lichaam van Christus en mensen je eerder accepteren en je op bijbelscholen kan gaan waar je alles leert over wie je bent en je identiteit in Christus enzo :p maarja daar heb je waarschijnlijk weinig aan) |
Meer actie en spontaniteit graag! 'n "Tsjakka!"-mentaliteit! :D
Ik ben echt 'n denker, altijd erg afwezig en passief. |
Citaat:
|
jaja, dat vereist jarenlange scholing :P maar dan heb je wel sociale skills!
|
Je kunt ook gewoon bier gaan drinken in de kroeg, daar krijg je ook social skillz van en als bonus word je niet geïndoctrineerd. Win-win (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meer: gezondheid, energie, centimeters in de lengte, tijd, liefde, geld, dvd's, boeken zekerheid wat betreft toekomst (= vanaf juli), zon, kennis van het geschreven en gesproken Engels.
Minder: ziek zijn, moe zijn, paniek, stress, honger, smalltalk, onzekerheid t.o.v. mooi manvolk. |
Ik zou minder "oh wat leuk! :bloos:(Y)"-reacties willen zien in het fototopic.
|
Meer geld, discipline en intelligentie (nóg meer!) en minder gezeik. Altijd minder gezeik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooouuuu eeeeeeen! Soms kan ik dat best even gebruiken ;)
|
Meer leuke kleding, stiekum :bloos: En meer tetten. En meer kont. En smaller.
|
Meer: zelfvertrouwen, geld, woonoppervlakte, discipline, studiepunten, vrije tijd, krullen (kutwinter), bed, vrije tijd
Minder: vet, kilo's, rood hoofd, uitgroei, angst, stress, fout bij mezelf zoeken |
Citaat:
waarom wil trouwens iedereen zelfdiscipline maar heeft niemand het? Het is blijkbaar erg moeilijk om te krijgen, waarom? |
Citaat:
|
ik wil die opdracht snappen :( meer
en minder te doen hebben. en meer reacties krijgen op mijn stagesollicitatie. |
ik wil dat ik me meer bewust ben van de consequenties van wat ik op dat moment doe, en van wat er in de toekomst gebeurt.
|
Meer kilo's, maar geld, minder school, minder werk, meer films, meer muziek, minder mannen, meer vrouwen.
|
Meer: zelfvertrouwen, eigenwaarde, échte vrienden, geld, tekenskillz, intelligentie, talen beheersen (Japans!).;x
Minder: breed, school, mss ietsje minder tet. Mss ietsje minder kilo's, maar niet teveel eraf, paar kilo maar, want ik heb nu al een goed bmi en ben niet dik enzeau.:) |
en meer optredens
en zon en goede vrienden die naar mijn optreden komen kijken |
Ik ben eigenlijk wel tevreden :o, ja ik zou wat meer aan mijn studie moeten doen maar dat is niet uit gebrek van zelfdiscipline. Luiheid kun je immers zelf omdraaien tot productiviteit. En uiteraard is een paar miljoen op mijn bankrekening welkom maar ik heb niet per definitie behoefte aan meer geld. Ik ben of een zondagskind of een tevreden dwaas. Wellicht een combinatie.
|
Meer zonneschijn in mijn tuin, rust in mijn hoofd, inspiratie en vrije tijd.
Minder heup, voedselallergie en stress. |
Meer:
Geld Arbeidsproductiviteit Discipline |
Minder snot in mijn hoofd (n)
|
Citaat:
|
Meer geld, meer zelfvertrouwen, meer uithoudingsvermogen, meer zelfbeheersing.
minder angst, minder beeldhouwen, minder stomme eikenhouten paarden die ik niet met een bijl mag bewerken omdat het slecht zou zijn voor mijn polsen, minder fysieke naastenliefde. |
Meer assertiever worden, meer discipline, meer sporten, weten wat ik wil qua studie.
Ik zou zo snel niks kunnen bedenken wat ik minder zou willen hebben. |
meer:
- zekerheid wat betreft werk - geduld - meer sporten - weten wat ik wil minder - stress - verplichtingen - vet En waar ik nu tevreden mee ben is: mijn relatie :o, mn huisje, dat ik een auto heb gekocht, dat mn huidige werk me bevalt, dat ik een leuke groep meiden heb om trainen aan te geven, gezellige dingen doe met vriendinnen, de relatie met mn ouders en broertje en... en... en... (of mocht dat niet? ;)) |
minder migraine :(
|
oja, ik wil ook wel minder nekpijn, maar dat ging de laatste 2 dagen best redelijk ;)
en @ sterrenmeisje: heb je daar veel last van? het lijkt me echt onwijs kut om migraine te hebben |
Ik wil meer discipline.
Ik wil minder pijnlijke voeten. :o |
Ik wil een minder pijnlijke rug, maar dat wil ik al heel lang dus eigenlijk geldt dat niet.
En ik wil meer tetten :( Of had ik die al een keer genoemd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |