![]() |
Geheim
Hoi mensen,
ik zit met iets mee, ik heb aan een vriendin die ik niet zo lang ken, mijn geheim verteld, ik weet niet waarom ik het heb verteld, het kwam er zomaar uit. En nu ben ik bang dat ze het doorvertelt, ook al heeft ze gezegd dat ze het niet gaat doen:( Hoe moet ik er voor zorgen dat ik me niet zo voel, want ik voel me echt k*t. doeiii |
Vertel haar dat je echt niet wilt dat ze het doorverteld.
Ojah, je kan beter niet gaan drijgen ;). |
een geheim aan iemand vertellen meot soms. op dat moment vertrouw je diegene. je gaat ervanuit dat diegene niet gaat lopen fucken met de dingen die jij hem/haar verteld. een beetje vertrouwen hebben is niet verkeerd, maar iemand blind vertrouwen en een geheim vertellen doe je niet zomaar aan iedereen en je moet ermee uitkijken...
een beetje vertrouwen erin hebben dat zij het niet doorverteld moet je er wel in hebben joh ;) ze zal zelf wel niet hersendood zijn en het aan jan en alleman vertellen. dus relaxt ;) |
Dankje wel :)
Ik voel me een stuk beter. |
gewoon vertrouwen en anders als het uitkomt moet je gewoon overal SCHIJT aan hebben dat werkt toch het beste tenzij het een behoorlijk beschamend geheim is (ik ben in mekaar geslagen door een 3 jarig meisje bijvoorbeeld)
|
Ik zou je vriendin vermoorden. Dan weet je tenminste zeker dat ze het niet doorlult. Of je je dan beter voelt is te betwijfelen
|
Citaat:
|
Welk geheim is het dan? Dan kijk ik wel even of het werkelijk zo'n ernstig geheim is :D
|
Geheimen vertellen aan een vrouw? Dan was je beter af geweest als je het aan de Telegraaf had gemeld.
|
Kwestie van vertrouwen. Je weet het natuurlijk nooit of ze het niet doorvertelt, afhankelijk van hoe goed je elkaar kent. Ik heb bijvoorbeeld een hele goede vriendin, wij vertellen elkaar eigenlijk alles, ook dingen die anderen niet mogen weten, en dat hou ik gewoon voor me. Zij doet precies hetzelfde, daar vertrouw ik haar in.
Maar mensen die ik nog maar net ken, moeten mijn vertrouwen eerst verdienen. Je merkt vaak al vrij snel wat je iemand wel en niet kunt vertellen. Dat je haar een heel groot geheim hebt verteld, komt omdat je haar goed vertrouwt. Dus ze zal jouw verhaal niet zo snel aan een ander vertellen denk ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is je geheim?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je krijgt er namelijk een nieuw geheim bij (als je het goed doet) en met TS' loslippigheid lijkt me dat niet zo'n goed vooruitzicht. |
Je moet pas een geheim aan iemand vertellen als je diegene kunt vertrouwen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |