![]() |
Ik krijg mijn diploma niet!
hallo mensen,
ik ben hier nieuw op het forum, en ik heb een groot probleem met school. Ik doe 5 havo NT, dus het is mijn examejaar. We moesten vorige maand onze profielwerstukken inleveren. Ik had een onweis moeilijke keuze gemaakt. Na uren ermee bezig te zijn geweest lukte het me maar niet om het te begrijpen. Er moest 80 uur zitten in het gehele werkstuk en ik had het idee dat ik er al overheen was. Uiteindelijk besloot ik plagiaat in te leveren. natuurlijk heel stom, maar ik heb het dus wel gedaan. Uiteraard met toestemming van de echte eigenaar. de school is er achter gekomen en heb een 1 gehad. Nu is het zo dat we minimaal een 3,5 moete scoren voor de PWS, ander mogen we geen diploma! nu heb ik het volgende voorstel gekregen. Ik moet binnen 1 week een nieuwe PWS maken waarin uiteraard 80 uur werk zit. Dat mag ik dan inleveren, maar dan mag ik geen herexame meer. Enige kans om mijn diploma te halen dus. Het probleem is nu dat ik nooit binnen een week een nieuwe onderwerp kan bedenke en er een verslag van 80 uur ervan kan maken. wat kan ik doen:( ik krijg mijn diploma niet! |
Waarom zou dat niet kunnen? Lijkt me een hele redelijke oplossing van je school. En zo moeilijk is een pws nou ook weer niet.
|
nou,
het is dus wel ongeveer 12 uur werk per dag, gedurende 7 dagen. Ik heb het idee dat ik dat nooit haal. |
Dat is je diploma toch waard lijkt me.
|
Wie zijn billen brand....... :D
succes! Wees blij dat je deze kans nog krijgt! |
Succes!
Je kan beter aan de gang gaan, dan zulke topics openen :D. |
Slotje. Er zijn op internet genoeg leuke onderwerpen voor een beta-profiel te vinden. Misschien zijn ze heel standaard, maar daar zou ik in jou geval genoege aan nemen. Hard werken, goed je best doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |