![]() |
Jesaaisophile #540
Allez-hop.
|
We gaan ervoor.
|
Bieididididdi
|
Ikea :(
|
Deze was eerderder
|
Pff, ik woon in Engeland, hoe moet ik dat nou weten? -O-
|
Citaat:
|
Darkie *O*
|
zo :)
|
Ha, titel veranderd (y) Nu moet deze er nog bij en dan komt alles goed:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh nu klopt het topic helemaal :cool:
|
ja jongens, ik ga ervantussen. Welterusten!
|
Groeten!
|
Uit Holland
|
Ikea heeft best leuke spullies.
|
!
|
Citaat:
|
Precies. Elke keer als ik mijn kamer binnenstap waan ik mezelf eventjes in de IKEA.
|
De topics gaan even hard. Wie gaat het winnen?
|
Ik moet binnenkort nog maar weer eens een keer heen, kan ik gelijk gifflar halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is gifflar voor ding?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
dan post ik hier maar even, want topdrop loopt achter.
|
nu niet meer.
|
Nu heb ik zin in zoete dingen en dat is jouw schuld, Tinkje.
|
:cool:
|
Citaat:
|
Moet je ook kopen Para, vet lekker spul. Die bij de Ikea zijn wat klef maar in Zweden bakte de moeder van het chickie waar ik logeerde ze zelf. Mmmm.
|
Citaat:
|
onze nieuwste aanwinst op het forum is om trots op te zijn
http://forum.scholieren.com/member.php?u=102945 |
Julius mag ik vragen nu wat het nut van dat filmpje is, kijk als je het gewoon kijkt is het niet echt duidelijk dat het satire is en nu heb je misschien weer een aantal gelovigen overtuigd van hun gelijk en blijven ze dit soort waardeloze argumenten weer opnieuw brengen:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Biefstuk is trouwens wel lekker. Biefstuk (Y) Met van die kruiden van de Super de Boer.
|
Oh god, er zijn ook zulke domme mensen op aarde hè... wordt er een vraag in een quiz gesteld zo van 'Er zitten 120 gepelde pinda's in een bakje. Van die 120 pinda's wordt er 1/3 opgegeten. Hoeveel zijn er er dan nog in het bakje?' Zegt die vrouw 80 -> :(
|
Citaat:
De reden dat ik het gemaakt heb is dat het me leuk leek om zoveel mogelijk drogredenen voor religie te verzamelen in één filmpje. Het is ook niet alleen een parodie op creationisten, maar sowieso op mensen die hun mening geven op Youtube. |
Citaat:
120 - 40 = 80 Huh? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|