![]() |
H&M Home
H&M Home is de nieuwe lijn van H&M voor in je huis.
Spoiler
Op de site van H&M staan -denk ik- alle artikelen. Wat vinden jullie van de collectie en wat vinden jullie er van dat H&M zich nu ook op wonen richt? |
Ik was wel enthousiast toen ik hoorde dat ze een wonen collectie gingen maken, maar de hele collectie blijkt niet zo mijn smaak te zijn. Dan liever Ikea (tsja).
|
ik vond het ook een dikke tegenvaller :(
|
Liever Ikea inderdaad. Valt me ook tegen dat ze voornamelijk 1persoonsdekbedovertreks hebben.
|
ik vind een paar dingen wel leuk, volgens mij een paar kussenhoezen. verder vond ik het ook wat tegenvallen.
|
Citaat:
|
Ik vind ook alleen de skylinekussenhoezen en de skylinetheedoeken leuk, de rest valt me ook wat tegen. Vind het nog vrij weinig en vrij saai en ik baal ervan dat je het alleen via website/catalogus kan bestellen :(
|
Ik vind de tafelloper leuk:
http://files.hm.com/media/products/7...001R_66341.jpg En de boodschappentas: http://files.hm.com/media/products/7...001R_66573.jpg Maar volgens mij is de prijs/kwaliteitverhouding minder dan ikea of hema. |
Citaat:
|
ik vind het wel ok zo lang ze maar niet een soort google op lifestyle gebied worden. Want ik vind H&M niet leuk genoeg om alles over te nemen. Maar een concurrent die de hema en ikea scherp houdt mag best.
|
te veel printjes en ditjes en datjes, ik houd meer van strak
|
Mn kussenhoezen met skylineprint zijn gisteren aangekomen :cool:
|
te duur voor zulke rommel, als t ook nog de kwaliteit vd kleding heeft hoeft t helemaal niet meer
|
Citaat:
|
ik vind alleen dat witte dekbedovertrek wel iets hebben, verder niet denderend
|
Ik vind het er een beetje kitsch uitzien.
|
Ik vind het een beetje suf allemaal...
|
Nah, zulke prul haal ik dan nog liever bij de hema of ikea.
|
ik had er meer van verwacht
|
Ik vind veel dingen wel heel leuk hoor, maar het lijkt wel erg op Ikea vind ik.
|
Tussen het classic spul zitten wel wat leuke dingen. Verder is het bijna allemaal te schreeuwerig en/of te geforceerd hip.
|
Citaat:
|
Ik vond ze echt heel leuk, alleen zijn ze zo verschrikkelijk duur =(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |