![]() |
Ongesteld zijn.
Ik ben vandaag zo juist ongesteld! :eek:
Alleen me kut doet nogal pijn als ik extreem recht op ga zitten of iets op moet pakken. Ik draag nu ook maanverband, dit is nogal spannend natuurlijk. Ik durf mezelf nu ook niet meer te vingeren? Heeft er iemand ervaring en hoe kan ik van dit pijnelijke gevoel af? Oja, deze topic is dus bestemd voor meiden. No boys :nono: |
Gebruik O.b. is veel fijner als maandverband
|
Pijn hoord er bij. Je kan kramp in je buik verminderen door een warme kruik op je buik te leggen. Andere pijnen heb ik nog niets tegen gevonden. En tampons vind ik ook makkelijker. Probeer die eens.
|
Chocolade eten.
|
-> Lichaam & Gezondheid en daar dan een slotje want daar is ongetwijfeld een algemeen
|
aha...
hoi niels. |
Je kan vingeren als je ongesteld bent, ook seks is geen probleem. Voor sommigen helpt dit zelfs tegen de buikkrampen. Het is wel verstandig daarna je handen te wassen (of als je seks hebt met iemand anders) even douchen.
|
-------->> Aleve Feminax ---------->>>http://www.alevefeminax.nl/
|
Citaat:
|
Je kan eventueel nog een paracetamolletje nemen als de pijn heel vervelend wordt. Verder helpt het ook om er geen aandacht aan te besteden, dus bijv gewoon gaan sporten ofzo.
|
Citaat:
Pijn aan je vagina kan een beetje ontstaan doordat het maandverband irriteert (of doordat een tampon niet diep genoeg zit), daar is niet zoveel aan te doen behalve eventueel betere kwaliteit maandverband kopen of tampons beter inbrengen. |
Paracetamol werkt prima tegen menstruatiepijn.
Chocola is altijd lekker, en een kruikje op je buik helpt ook. |
Citaat:
|
ehm sorry ik zondig want ik ben een mens van het mannelijk geslacht :S
maar ik vroeg me af, als een vrouw bijvoorbeeld een paar maanden niet ongesteld is geweest en ze is niet zwanger (ze heeft dit al langer dan) waar kan dat aan liggen? |
Citaat:
|
menstruatie kan de eerste tijd nogal wisselend zijn jah.
|
maar dat is volgens mij niet het geval, kan het ook iets anders zijn?
ik weet maar weinig van die dingen maarja wat verwacht je dan ook he ;) |
Stress kan een reden zijn van het uibtlijven van de menstruatie, net als, inderdaad, ondergewicht.
Ik ben drie jaar geleden eens vier maanden niet ongesteld geweest, terwijl ik nog maagd was, geen stress had en zeker geen ondergewicht. Ik ben naar de HA geweest en daar werd mijn bloed gecontroleerd (niks gevonden) en hij raadde me de pil aan. Deze heb ik een half jaar geslikt, en ik werd weer gewoon ongesteld. Na dat half jaar ben met de pil gestopt omdat ik wilde weten of ik ook zonder pil ongesteld was. En dat was zo, dus niks meer aan de hand. Ik ben er nog steeds niet achter wat de reden was van die vier maanden niet ongesteld zijn. Ga even bij de HA langs. (Y) |
Gebruikt je vriendin de pil of iets dergelijks?
Want als ze een implantaat heeft of de prikpil kan het wel is zijn dat je niet/nauwelijks ongesteld wordt. |
Citaat:
En inderdaad, kruikje of doek met warme olie is erg fijn! :) |
ik ben vandaag ook ongesteld, en dan voel je je altijd wel een beetje anders. ik heb persoonlijk nooit pijn, maar ik denk dat dat bij iedereen anders is. gaat de pijn niet weg na je ongesteldheid, zou ik toch even naar de dokter gaan..
ohja, vingeren kun je denk ik best doen nu. alleen wel goed je handen wassen erna..;):) veel plezier! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |