![]() |
Hoera! Nog een nieuw gezicht
Hallo!
Ik ben Mononoke Hime en ik ben nieuw! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut van 'hoi, ik stel me voor'-subfora nooit heb ingezien aangezien iedereen een topic plaatst met precies hetzelfde 'hallo, ik ben **, ik ben ** jaar oud en mijn hobby's zijn **, ** en **'-verhaal en vervolgens iedereen reageert met welkom maar ik zal me conformeren aan deze forumonzinnigheden en me dus ook aan jullie voorstellen. Hallo! Ik ben Mononoke Hime en ik ben nieuw! Geen idee of dit een leuk forum is maar ik verveel me en het is hier in ieder geval erg crowded zodat je niet 2 dagen hoeft te wachten voordat er überhaupt 's een reactie op je topic komt terwijl je je op dat moment verveelde. Ik ben benieuwd! |
Aangezien je geen 'standaard' antwoord wil:
Rot maar weer op. Jouw soort hoeven we hier niet! Onee.. Welkom, Welkom! Vertel wat meer over jezelf! Jammer dat je je verveelt, zoek een hobby! Dit forum is vergeleken met andere forums inderdaad redelijk actief. Je zult het vast naar je zin hebben! En.. ga je van de zomer nog naar één of ander festival? Luister je muziek? Ga je nog op wintersport? Houd je van bier? Onzinnig he? ;) |
Citaat:
Danku, danku! Ik heb hobby's maar lig ziek op bed en heb griep maar heb daardoor al de hele dag geslapen waardoor ik nu klaarwakker ben. Ik wilde naar graspop maar had geen gezelschap en vond het ook weer jammer om een hele dagkaart te kopen voor eigenlijk maar 1 band die ik wilde zien (ok, wel mijn favoriete band maar toch) dus hou het maar bij parkpop dit jaar. Ja, ik luister muziek. Nee, ik ga niet op wintersport. Ja, ik hou van bier. ja ;-) |
Oke, ik zal ingaan op je antwoorden waarin je maar half zegt wat ik vanzelfsprekend wil horen.
Wat is bijvoorbeeld de naam van je favoriete band? O en beterschap. |
Dream Theater :-)
Danku! |
Dream Theater! :y
|
bier <3
|
Dream Theater én bier <3
|
druk druk druk en hallo
|
Welkom!