![]() |
Wat vind jij van al die Missytopics?
Vind je ze leuk en reageer je er vaak in? Of lees je alleen maar vluchtig door? Ga je door haar topics ook bewuster nadenken over de dingen die ze aan de orde stelt? Geef je altijd consequent antwoord op alle vragen in de beginpost, of sla je er weleens stiekem eentje over? Wat is je favoriete Missytopic? Welke zou je graag nog eens willen zien in de Missytopicverzameling? Denk je dat de Missytopics een aanwinst zijn voor DK? Heeft Missy weleens een topic geopend waarvan je dacht 'aaah shit, die wilde ik net openen!'? Ben jij ook zo nieuwsgierig waar zij de inspiratie voor haar topics vandaan haalt?
|
Ik open ze niet want het boeit me niet, misschien alleen bij extreme verveling.
|
Keigezellig.
|
Ooooh TopDrop, onaardig :nono:
|
Ik vind ze een aanwinst voor DK.
|
We doen er altijd wel lacherig over, maar ik vind het een leuk initiatief van Missy! (y)
|
Wat zouden we toch zonder Missy moeten :(
Win topic *o* |
Ik vind het over het algemeen wel leuke topics, en meestal reageer ik er ook wel op. :)
|
Ik vind Missy-topics raar, maar soms ook wel weer leuk. Want ze verzint altijd dingen waar je zelf nooit opkomt.
|
Missytopics op DK zijn als nrlaantopics op onzin.
|
open jij dan is wat leuks topdroppie
|
Citaat:
|
Dit grapje is al eens gemaakt, overigens. Missy topics zijn oké, ze zijn in ieder geval uniek, alleen zou als Missy zelf ze maakt ze eens moeten leren dat 'TS begint' een ongeschreven regel is die ze best mag volgen.
Verder mag hier best een slotje op, want dit is een Maartentopic, en we weten allemaal dat die beter dicht kunnen. ;) |
Citaat:
Ik vind ze prima, al lees ik ze niet allemaal. Reageren doe ik ook zelden. :p Maar dat ligt meer aan mij. Ik kijk ook vaak mijn eigen topics niet meer in. ;) Overigens had ik begrepen dat dit soort topics (deze van maarten dus ;)) onder persoonlijke aanval en belediging vallen. :o |
Koelkastbeleid voor Missy :D
|
Laten we proberen dit topic nog een beetje ontopic te houden en wees even wat liever voor elkaar. Offtopic posts zijn verwijderd.
|
Noujazeg.
Weet je wat het is met missytopics? Het zijn van die topics waar je één keer op kunt reageren en daarna eigenlijk niet meer. Dus die dingen bloeden altijd dood na een reactie of 30. |
Ik heb er een broertje dood aan.
|
Dit topic is niet echt serieus, dus er komt een slotje op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |