![]() |
Bachelorscriptie onderzoekje
Ik weet niet of dit goed staat hoor, anders verplaats het maar!
Voor mijn bachelorscriptie doe ik een onderzoek naar freezes en semi-freezes. Dat zal de meeste van jullie niet veel zeggen, maar nu is mijn vraag of jullie mij een aantal 'naamparen' van stelletjes die jullie kennen, bijvoorbeeld uit jullie familie, zouden willen sturen. Ik zou ook graag willen weten welke van de twee belangrijker voor je is. Dat je dus zoiets krijgt als je broer Jan heet en zijn vrouw Ria: Jan en Ria, belangrijker: Jan Het hoeft geen hele lange lijst te zijn, maar jullie zouden me er erg mee helpen. Alvast bedankt. |
Ik stuur een paar paren per pm (y)
|
Bram en Lisette, belangrijker: Bram
Maya en Michiel, belangrijker: Michiel Rietje en Lex, belangrijker: Rietje Gerrit en Willemien, belangrijker: Willemien Sijmen en Marieke, belangrijker: Marieke Zoiets? |
Jeetje, jij schiet ook al goed op met je studie:eek:
Ik weet niet zeker of ik je vraag helemaal goed heb begrepen, maar ik heb bij 'belangrijker' maar gedaan de persoon waar je dan het meest contact mee hebt, die je het best kent. Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar bar weinig stelletjes ken, dus dit zijn vrienden van mijn ouders: Wim en Maria, belangrijker: Wim Cyriel en Marieke, belangrijker: Marieke Hans en Mieke, belangrijker: Mieke Ruud en Yolanda, belangrijker: Yolanda Marc en Ellen, belangrijker: Ellen Richard en Henny, belangrijker: Richard Hm, steeds de man vooraan:confused: |
Haha, geen idee wat je hier mee wilt maar ik vind t wel grappig.
Ellen en Geert: Ellen Diona en Wander: Diona Wim en Elly: Wim Nelly en Sjaak: Nelly Telka en Marcel: Telka Jochem en Patty: Jochem Gewoon steeds de belangrijkste naam eerst *O* |
Citaat:
|
Merci! Met belangrijker bedoel ik idd die je het best kent, dichterbij je staat.
En ik loop maar een jaartje op je achter hoor VV. ;) |
Citaat:
Over Ellen en Geert gesproken, mijn oom en tante heten Ellen en Gerrit (belangrijkste Ellen) @Tink: Ja, maar dat betekent dus dat jij ook zo vreselijk op schema loopt;) |
Hugo en Dana: Dana
Rens en Kim: Rens Elsbeth en Ton: Elsbeth Martin en Anja: Martin Rob en Josje: Rob Wubbo en Geert: Wubbo Dalphy en Amin: Dalphy Peter en Ciska: Peter Merik en Tamara: Tamara Agnes en Joep: Agnes Edwin en Annewil: Annewil Roald en Sanne: Sanne Roel en Patrick: Roel Rob en Irene: Irene Esmeralde en Peter: Esmeralde Arianne en Walter: Arianne Tanya en Fred: Tanya David en Janneke: David Anita en Diana: Anita Danielle en Wim: Danielle Piet en Marina: Piet Roland en Caroline: Roland Leendert en Jolanda: Jolanda Nu is m'n inspiratie op :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |