![]() |
uit mn hoofd!!!
ik vindt een jongen op mn school leuk. elke keer als we les hebben kijk ik of hij er ook is. ik zit vaak achterin, en dan dwalen mn ogen vanzelf naar hem toe..... we moeten ook samen een project maken, waardoor we heel vaak elkaar spreken en met elkaar werken. maar ik weet dat het toch niks word tussen ons, maar ik blijf continu aan hem denken.... wat kan ik nu doen om hem uit mn hoofd te zetten???
|
Waarom wordt het toch niets? Het is wel makkelijk om te weten als we je nuttige tips willen geven. :)
|
Je moet een substituut vinden.
|
Het uithouden tot het project af is en daarna voortaan voorin zitten.
|
Er zijn "dt"-fouten waar ik nog enigszins begrip voor kan opbrengen, maar "Ik vindt" aan het begin van een zin, jeetje... :s
OT: verliefd worden op een ander. Waarom wordt het eigenlijk niets? Waarschijnlijk zijn jullie voor elkaar gemaakt! Ga ervoor! |
The drama. Ga er gewoon voor.
|
Gewoon ervoor gaan. Nee heb je, ja kan je krijgen.
|
Citaat:
|
optie 1; substituut
optie 2; uithouden tot het project af is en dan voortaan vooraan zitten optie 3; er voor gaan ik wil momenteel geen vriendtje, dus optie 1 en 2 is uitgesloten. het project duurt tot aan het einde van het schooljaar..... nog heel lang dus:eek: |
vriendtje is wel de meest bizarre dt fout tot nu toe :D
Maar waarom wil je geen vriendje? En waarom weet je zeker dat het niets wordt met hem? |
Citaat:
|
Taalfouten daargelaten, waarom wil je geen vriendje? Blijkbaar vindt je 'm er leuk genoeg voor. Anders zit er niets anders op dan jezelf focussen op andere dingen.
|
Citaat:
en je zult zien dat het echt wel iets kan worden. |
Is het zo erg dat je steeds aan hem moet denken dan? Je bent gewoon verliefd, probeer ervan te genieten in plaats van hem krampachtig uit je hoofd proberen te zetten. Je hoeft ook nog niet meteen iets met hem te beginnen, je kan toch rustig steeds iets meer contact met hem zoeken, totdat je hebt besloten dat je wel meer wilt of je hem misschien vanzelf niet meer leuk vindt. Het enige wat je eventueel in de weg zou kunnen staan is als hij jou niet aardig vindt of iemand anders veel leuker vindt, in dat geval moet je gewoon veel afleiding zoeken en komt er vanzelf wel weer iemand die je leuk gaat vinden.
|
wat als ik nu zeg dat ik erachter ben gekomen wie hij leuk vindt.........
|
ik ben zelf gek op frietjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |