![]() |
Laatste boekaanwinsten, deel 5
|
life of pi
en a short history of nearly everything wel aardig, maar geen ophemeling waard. |
^
Oja, dat is waar ook, ik heb het eerste boek van die man gekocht: Zelf. Moet nog gelezen worden. |
The Complete Works of William Shakespeare
|
Biology of micro-organisms - Brock
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Smoke & Mirrors - Neil Gainman |
"Versprechen Sie Deutsch- Fehlerverlernbuch für Ausländer" van Paul Krieger en Hans-Jürgen Hantschel
Gekocht in Berlijn:cool: |
Richard Adams - Waterschapsheuvel
Middas Dekkers - Piep - Een kleine biologie der letteren Tim Krabbé- Een tafel vol vlinders |
Connie Palmen - De vriendschap. Ik vond het echt een mooi boek <3.
Stefan Brijs - De engelenmaker. Een prachtprijsje: 15,- voor een hardcover (terwijl de paperback 12,50 kost) :) Jan Siebelink - De herfst zal schitterend zijn. (Dat is de titel toch? Mijn moeder heeft 'm voor me gekocht, was 4,95) Tim Krabbé - Een tafel vol vlinders. Kon ik vandaag mooi gratis reizen! Heeft iemand dit al gelezen trouwens en wat vinden jullie ervan? Ik moet nog :). |
Citaat:
|
Wij ook. Ik heb het eerste hoofdstuk al uit :D
|
Citaat:
Ot: Het diner - Herman Kock In ongenade - J.M. Coetzee Het boekenweekgeschenk dus ook :) |
Stephenie Meyer- Nieuwe maan
|
|
Robin Hobb - Ship of Destiny
|
Peter Pohl<3 (Een van de) beste jeugdschrijvers ooit.
|
Jeetje koopt niemand meer boeken of zo :O? Crisis is goed te merken hier ;)!
Geheime kamers - Jeroen Brouwers De bekoring - Hans Münstermann Allebei de AKO-uitgave, <3 it!! |
Virginia Andrews - Bloemen op Zolder
Virginia Andrews - Bloemen in de Wind |
Pff nou ik blijf wel stug boeken kopen hoor ;)
Laatste aanwisten die ik niet gemeld heb: De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano Laagland - Joseph O'neill Joe speedboot - Tommy Wieringa Boven is het stil - Gerbrand Bakker |
Citaat:
Ik verwacht After Dark van Haruki Murakami. (En Twilight van Stephenie Meyer :o ) |
Citaat:
|
De nieuwe Paulo Coelho, nou ja, het boek moet nog uitkomen maar het is wel de nieuwste aanwinst. :o
|
Joep van Deudekom - Het perfecte cadeau
|
Arnon Grunberg - Fantoompijn
Herman Franke - De verbeelding AKO <3 PS. twee boeken voor 10 euries! *O* |
2 nieuwe studieboeken, waaronder the norton anthology of english literature; nieuwe bijbel :o my god alles staat er in :|.
|
Anne Rice - Blood and Gold
Poppy Z. Brite - Lost souls Ik zit duidelijk in m'n vampier-periode. |
J.K. Rowling - The Tales of Beedle the Bard *O*
|
Isabel Allende - Stad van de wilde goden
George Orwell - Animal farm Stephen King - Het meisje dat hield van Tom Gordon Stephen King - De marathon Jeeej, rommelmarkten. (y) |
Lolita - Nabokov
Calamiteitenleer voor gevorderden - Pessl World without end - Follett |
Gekregen: Sylvia Plath - The Bell Jar
Geleend: Ryu Murakami - In the Miso Soup |
J.R.R. Tolkien - The children of Húrin.
|
Michel Houellebecq - Elementaire deeltjes
Jack Kerouac - On the road Hannah Buenting - Honderd woorden voor grijs Sylvia Plath - The Bell Jar Syvia Plath - Poems M. Vasalis - Op een vlot van helderheid Alexis de Roode - Stad en land |
Hesse - Demian
Kafka - Sammelband Erzählungen Joseph Roth - Tarabas Houllebecq - Les Particules élémentaires |
Boy & Going Solo - Roald Dahl
|
Citaat:
Gekocht en dit weekend meteen uitgelezen: Philip Roth - American Pastoral |
Citaat:
|
Stephenie Meyer - Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, The Host
Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten |
Nieuw:
A million little pieces - James Frey (voor iemand anders) A fraction of the whole - Steve Toltz Wish you were here - Mike Gayle (vermakelijk voor op vakantie (Y)) Arend - Stefan Brijs |
Ik heb van mijn vriendje een opera-voor-dummies-boek gekregen :D
en van mijn oma Het Meisjesboek van a. Buchanan en M. peskowitz |
Na aan het hart- dierenverhalen vol vriendschap van Toon Tellegen.
Gekregen van Dolores voor mijn verjaardag:cool: |
De boeken die ik wil hebben zijn of uitgesteld of niet voorradig of niet meer nieuw leverbaar (en geen idee waar ik het 2e hands moet zoeken)
|
Taal is zeg maar echt mijn ding- Paulien Cornelisse
Ik vind het leuk<3 |
Taal is zeg maar echt mijn ding - Paulien Cornelisse
Alleen maar nette mensen - Robert Vuijsje Sonny Boy - Annejet van der Zijl :) Gekregen :) |
Gekregen voor mijn verjaardag: Bill Bryson - Shakespeare. Een dun boekje waarin Bryson op een humoristische manier het leven van Shakespeare probeert te beschrijven.
|
Het nieuwe boek van Feist, maar ik moet er nog even afblijven en dat is lastig.
|
Nog een verjaardagscadeau: een box met Russische meesterwerken.
|
The story of Edgar Sawtelle - David Wroblewski
The book thief - Markus Zusak Chasing Harry Winston - Lauren Weisberger vakantievoer :o |
Citaat:
|
Daniel Suarez - Deamon
Stephen King - Over leven en Schrijven Michael Scott - The Magician: The Secrets of the Immortal Nocholas Flamel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |