![]() |
De Kantine is saai #543
;)
Lisaaah 86 Laisve 43 Tink* 43 Katje 37 coolkast 27 TopDrop 26 Jaeger 23 *Miekjuh* 23 Paranoide 20 Dark Phoenix 17 Kazet Nagorra 16 Bas 16 Chick Rock 15 Pippeloen 14 mononoke hime 14 Sens. 12 Quis 9 Daboman 8 Missy 8 Mr Soija 7 Martiño 6 Commendatore 6 sterrenmeisje 4 Secret Agent 4 Hanneke 3 Neko* 3 Hernuel Fan 2 Lucky Luciano 2 Darkiekurd 2 Faded-Away 1 crazycat 1 Stefenootje 1 Havock 1 Cherry Springs 1 |
Hey :)
|
De kantine saai :(
|
Ninja't ie toch mooi even het nieuwe topic.
|
Dag DK
|
Dag Sens.
|
Dag Sens.
|
Dag Sens.
Dag Jaeger Dag DP |
Que? Ik heb 15 wat?
|
Citaat:
of Lisa = Laisve * 2 |
Dag DP, Jeager & Miekje *zwaait nog eens*
Hoe gaat het met jullie? |
Omg. Lisa is een spammert.
|
Laisve doet het anders ook goed he :p
|
Goed. Ik ben fijn opdrachtjes aan het maken over welke plaats de islam inneemt in de zeventiende eeuwse polemiek tussen gematigde en orthodoxe protestanten.
|
oh braaf aan het werken. Moet jij zoveel opdrachten maken? Jij doet geschiedenis, nee?
Ik ben juist terug van college, dus heb ik wat ontspanning verdient. |
Hi TopDrop :bloos:
|
Ach, braaf. Ik heb net één vraag beantwoord en ben nu alweer studie ontwijkend gedrag aan het vertonen.
|
Dag *Miekjuh*
Met mij gaat het goed Sens., en hoe gaat het met jou? |
Ik studeer inderdaad geschiedenis.
|
Aan de computer werken voor school, hou ik doorgaans ook niet lang vol. Toch niet als ik al college heb gehad enzo
|
Je bent zelf saai!
|
Ze hebben artikelen ingescand maar de klep niet dichtgedaan. Als ik het nu wil printen gebruik ik belachelijk veel inkt omdat de randen helemaal zwart zijn. Ik moet nu dus wel vanaf het beeldscherm lezen.
|
Hoi Hanneke!
|
Goed, ik ben blij dat het vandaag donderdag is. (Want dan is het bijna weekend) En dat ik me de volgende 2 weken niet druk moet maken over de heel veel groepswerken waar we nu mee bezig zijn.
|
Hoi Hanneke!
|
Ik heb lichtelijk presentatiestress :(
|
Citaat:
Dan wil ik in bib van mijn campus printen en dan gaan er wel prints van mijn account, maar er komt wel geen enkel papier uit :p |
Citaat:
|
Ik ben ook een ongelofelijke stresskip, maar door het gewoon maar te doen betert dat wel.
waarover gaat je presentatie? |
Eentje over kraamzorg en eentje over het leger
|
Citaat:
Citaat:
Hoi Willemieke! |
Citaat:
|
Prestraties zijn wel een beetje kut ja. :o
|
Dat je mijn naam onthoud :| Mijn mentor noemt me nogsteeds Willeke. En mijn leraar tekenen ook.
|
Citaat:
En mijn nichtje heet ook Willemieke. ;) |
Citaat:
|
Ok :P
|
Ik heb een vriendin die Willemieke heet, en één die Willemijn heet. En een andere vriendin vergeet altijd dat het twee mensen zijn, en noemt ze dan Willemien ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik associeer de naam Willemieke met zesjarige meisjes, dus dat klinkt wel schattig dan. :p
|
Citaat:
|
Onze ouwe chagerijnige kat ligt hier heel zoetjes en vredig te slapen. Ik ga 'm laten schrikken *gemeen lacht*
|
Oh, en het is maar zeven pagina's tekst, dus van het beeldscherm lezen lukt wel. Er is wel iets misgegaan met printen bij m'n ouders want 'afdrukken in grijstinten' heeft rode tekst opgeleverd. En dat is gruwelijk vervelend.
|
Citaat:
|
Ik moet straks ook nog even een opdrachtje maken.
|
Citaat:
Citaat:
Maar eigenlijk doe ik dat ook wel eens met onze hond :bloos: hihi |
Citaat:
*opspringt* *met bolle ogen aanstaart* *wegspurt* gnagnagnagnga :bloos: |
Hahaha
|
Ik zou ook een chagrijnige kat zijn als mijn baasje me verdomme niet eens lekker laat slapen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |