![]() |
Liefde of Vriendschap
Wat gaat voor?
Als je zou moeten kiezen tussen je liefde, of tussen je vriend(in) wie kies je dan? |
In meeste gevallen valt beide ook wel te doen. Je bent echt niet 24/7 met je vriend(in) bezig...
|
ja daag ik ga echt niet kiezen, beide even belangrijk!
|
Ik zie niet in hoe dat ooit tot een keuze zou moeten komen... en ik wil 'm niet maken ook.
|
Als één van beide partijen me zou wingen tot een permanente keuze, zou ik de afdwingende partij meteen laten vallen. Ik kan me er echt totaal niets bij voorstellen, ik ga helemaal niet om met mensen die dit soort absurde keuzes noodzakelijk maken.
|
Citaat:
|
Ik zie ook niet echt in wanneer je die keuze zou moeten maken. En verder wat Colonel Sanders zegt.
|
Hm, nee, ik zou geen keuze maken. Beide belangrijk. Wanneer iemand dat probeert af te dwingen, houdt het vrij vlot op.
|
wat colonel sanders zei. Ik wil geen vriendje die me zou dwingen om mijn vrienden te laten vallen en ik wil ook geen vrienden die van mij willen dat ik mijn vriendje laat vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dit dus een keer aan de hand gehad ...
Een goede vriendin kreeg op een kwade dag een vriendje die haar goede vriendschap met mij niet zag zitten. en dat is helaas verkeerd afgelopen. Hoe zouden jullie in zo'n geval reageren / je opstellen ? |
Citaat:
|
Ik zou kiezen voor de liefde...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |