![]() |
wat hangt er aan de muur van je kamer deel 3
fotos van vakanties
vlag wereldkaart floretten een bosje bij elkaar gebonden, gedroogde ganzenpoten bewijs van volbrachte tocht naar santiago de compostela lame plaatjes en bij jullie??? |
LP-hoes van My Fair Lady, een boekenplank waar games en plantjes en een sieradending op staan, een spiegel met bont in de vorm van een hartje, een poster van de film Venus, een foto van een vriendin en mij, een suikerzakje met een musje (uit frankrijk), een ansichtkaart uit de moulin rouge, een ansichtkaart van renoir, en verder weet ik het niet uit mijn hoofd. ohja, een valentijnskaart van mijn vriendje. Zelf getekend. (hij dus).
|
Een swastika.
|
Een lamp, een poster en een ingelijste foto.
|
*Open geen topics waarbij alleen ja of nee of een opsomming van aantallen geantwoord kan worden.
Volgens mij moet hier een slotje op hoor. |
he als de fb's meedoen is er niks mis toch
|
Citaat:
|
Oh, dus dan mag het ineens?
Maar als ik nu doorratel niet? |
Op dit moment nog helemaal niks!
|
Een grote zilveren barokke spiegel, een ingelijste poster van De Geboorte van Venus van Botticelli en een ingelijste poster van De Dans van Mucha. Ik zit tijdelijk in deze (gemeubileerde) kamer, en de spiegel is dus niet van mij. De posters wel :)
|
Een deurposter van VF, een gewone poster van VF, een poster van mijn vriendje en mij, een paar planken met boeken, konijnen en kikkers, een paar kopietjes van mijn gezicht, een foto van mijn kat, een klok, een foto van mijn vriendinnen en mij in Madame-Taussouds (schrijf je dat zo?) en een paar kaarten van getekende dieren. En een paar doelloze tekeningetjes en schilderdingetjes van mezelf.
|
----> wonen en werken. en daar is al een zelfde topic.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb een draak op m'n muur. (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y):cool:
|
een poster met de cast van de simpsons, een zwartwit poster van twee babypoezen in een hangmat en een plintposter met een gedicht van Herman de Coninck. verder een ikweetniethoehetheet voor de draadloze muis, waar ik ook altijd mijn bh aanhang :confused: maar dat hangt niet aan de muur maar aan een steunbalk
|
Ik heb 3 lange, zilveren kettingen op 'n rij (op verschillende hoogtes) aan m'n muur hangen: 'n hartje, het woord 'LOVE' en 'n kruisje. 'n Beetje vreemd misschien, maar ik zou ze zelf nooit dragen en zo samen vormen ze wel 'n mooi plaatje :).
Voor de rest heb ik helemaal niets aan m'n muren hangen, ik hou van sober. |
Ik heb eigenlijk niets aan de muur. Er staat hier wel nog een ingelijste poster van een DDR-soldaat die over de grensversperring springt, maar volgens mij heeft iedereen die bij de Muur is geweest die.
|
- Poster van David Brent en zijn citaten
- Poster van Corpse Bride - Poster "Things to do before you're boring/old/dead" - Deurposter (aan de muur, ha-aha-ahha-ah!) van The Godfather - Poster (van de muur gevallen, hah-ah-ahh-ha-hum) van Jules en Vincent uit Pulp Fiction |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.oneposter.com/UserData/Po...ster_18932.jpg |
de letters zijn wat klein :(
|
Een beetje David Brent-liefhebber kent die toch al uit zn hoofd.
|
ja maar hallo ik wil die poster nu sowieso. ik ben al druk aan het googelen :bloos:
|
AllPosters.com had ik m vandaan :0
|
Een JD-poster; een 'Ministry of Silly Walks' (Monty Pythons) poster; een fotocollage van m'n voormalige basketballteam met lieve boodschapjes erbij, die ik heb gekregen toen ik het team verliet; m'n Matriculationfoto van Cambridge University. Oh en een kapstok met jassen en sjaals eraan..
|
Een fotoklok met foto's van vakantie, concert, gewoon mooie foto's en dansen, een poster van een opel astra, een babyfoto van mezelf, een klokje in de vorm van een konijn ofzoiets, een zilveren maan, een zelfgemaakt nachtlampje in hartjesvorm en een vierkant schilderij van een roos.
|
Kalender van 2008 van John William Waterhouse.
Trekpopje (zo'n houten poppetje waarvan de benen en armen omhoog gaan als je aan het touwtje trekt). Schilderijtje van het boek "De mooiste vis van de zee." Het Oosterse Oog (klein sierdingetje van glas) uit Turkije. |
Ik heb een schilderij van trappen in Parijs, een grote wierrookwaaier, een bord waar je op kan schrijven en er magneten dingen aan kan laten hangen (die dus ook volhangt met dingen), een Chinese kalender, twee van die ophangers voor jassen etc. maar dan in elfjesvorm en daar hangen ochtendjassen en mutsen aan, dromenvanger, schilderijtje van een vlinder die ik op een beurs heb gemaakt. Op mijn kast hangen allemaal gedichten, een poster van de geheime tuin en zelfgemaakte tekeningdingen en mijn deur is volgeplakt met ansichtkaarten.
|
Er hangt nog helemaal niks bij ons aan de muur. Oh! Wacht, toch wel :P Een Guinness klok met blauwe verlichting. Moet nog meer komen, ben net gaan samenwonen dus de muren zijn nog wat kaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |