![]() |
Wat hangt er bij jou op de wc?
?
|
Een stinklucht:(
|
Een schilderij van mn kippen.
|
een schoolkalender, een verjaadagskalender en een kantelbare ronde spiegel
|
een lamp
|
Verjaardagskalender, krantenartikel uit The Times met gekke weetjes en feitjes, een strip van Peter van Straaten, een strip waarin Heinz verdwaalt in het landschap van Heer Bommel, een strip van Hein de Kort, een lamp, een kastje met beeldjes erin, een miniscuul spiegeltje en een handdoek. Oh en een schilderij van mij. En een poster met een gedicht over een papegaai en een pinguin.
|
Een pleerol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een wc-rol, en een wasbakje. En zo'n stangetje om een gastendoekje aan te hangen.
|
Fokke en Sukke poepkalender.
|
Jemig wat is hier gebeurd??????
|
Citaat:
|
Een prikbord met krantenartikelen over mams, een ouderwetse kalender die van oma geweest is en een nieuwe kalender met foto's van paps, mams en ('schoon')kinderen.
|
een nijntje verjaardagskalender, een kunstwerkje uit Afrika, wc papier en een briefje waar opstaat "bril omlaag".
oh en nog een poster uit Australie met salamanders, of in ieder geval soortgelijke beesten. |
Citaat:
O.t. eh een pleerol en zo'n houder waar nog 4 pleerollen in zitten. |
Mijn moeder houdt van een gezellige wc :rolleyes:
Er staat een kastje onder het wastafeltje met een visnetje en zeedingies, er hangt een klok (:confused:) en een paar schattige fotolijstjes met schattige ansichtkaarten erin. En er hangt een soort van kapstokje met een bos gedroogde rozen, een geurzakje en nog twee aparte gedroogde rozen. Dan hangt er nog een zo'n spiegeltje met kaarsenhouders aan weerskanten en er hangt een haakje met een gastendoekje eraan. Verder hangt er nog een pleerolhouder met pleerol, er staat een vuilnisbakje, een pleeborstel en een standaard voor meerdere pleerollen. Ohja, in de hoek hangt volgens mij nog een hoekkastje met schelpendingies erin, maar dat weet ik niet zeker. En dat ws het wel :) edit: er ligt ook nog een wc-matje edit2: er hangt ook nog zo'n spraydingie tegen stank geloof ik |
Citaat:
Hier alleen een pleeborstel, prullebakje, pleerolhouder en dan aan de zijkant ook nog een wc eend, meer pleerollen en een bakje met krijtjes want wij hebben een krijtdeur die altijd wel mooi vol staan met mededelingen/tekeningen. Ik vind een gezellige wc wel leuk maar het moet niet te gek worden. |
ohja, er hangen ook nog 2 verjaardags-huwelijken kalenders (n)
|
En wij hbben in de badkamer serieus een kist met maandverband/tampons/zakjes.
|
Mijn moeder heeft haar zelfgemaakte kalender op de wc hangen, huhu. ;x
|
Ik ga misschien deze kaufen voor op de wc-deur:
http://poster-posters.nl/images/eg_2450-2000.jpg educatieve posters <3 |
uuhm, een plankje waar een bakje op staat met tampons, wc-eend en een rol wc papier. een haakje voor het gastendoekje, een prullenbakje, een wastafeltje, een boek (Bridget Jones op dit moment), een wc borstel, een wc-rol-houder en een scheurkalender van de Murphy's law
|
Een toiletrolhouder, een wasbak, een haakje met een handdoekje en een druppelschilderijtje van de Ikea.
|
De kaart van Urk. :confused:
|
:D
|
OHja wij een kaart van de wadden. Nouja, een sattelietfoto.
|
een poster van een of ander wijf en een poster van orlando bloom
studentenhuis... |
Citaat:
|
Wc-rol en een kalender van de rabobank :P
|
Citaat:
Ze is Nederlands kampioen geweest en speelde vorig jaar bij de dames in de Eredivisie. Dit jaar valt ze af en toe nog in in de Eerste Divisie. Ze is 51. Bij lokale club hier speelt ze bij de heren hoofdklasse. Dat niveau is ongeveer gelijk. ;D |
In mijn wc hangt niets. NIETS.
|
Een wc-rol en een verjaardagskalender van Rien Poortvliet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |