![]() |
Donker
Donker
In het donker van zijn ogen brak de storm los Stak haar liefde met giftige pijlen in sferen van troebel water In het donker van zijn ogen vluchte het licht uit me dromen liet langzaam de dood tot me komen In sneeuwwite kleren op een bed gelegen waar gezichten zachtjes hun leed begraven in de nevels van het vergane |
tis wel mooi maar ut leest een beetje lastig zo
|
Citaat:
Wat is er nou niet zo leuk aan die vorm van jou? Wel je leest alles in "schokken" en dan loopt het niet echt. Misschien was het de bedoeling accenten te leggen op bepaalde delen van je gedicht; Wel dan moet je die proberen te bereiken door leestekens, en structuren in je zinnen. Niet (enkel) door de vorm van het geheel. Even over jouw gedicht nu. Het is zoals ik al zei best goed. Alleen beetje letten op je woorden hier en daar: Bv vluchte het licht uit me dromen Het is vluchtte en m'n of mijn .. :) Verder is het sneeuwwitte toch?... Je taalgebruik is apart, je leest het niet in elk gedicht. Alleen is het niet heel erg mooi afgewerkt. Wat wel jammer is. Ik vind vooral je einde mooi :o Eigenlijk heel mooi :) |
Citaat:
Heel erg bedankt voor je commentaar. Ik zal de volgende keer de zinnen anders opstellen. xxx Missty :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |