![]() |
How To: Niet verliefd worden?
Als er nou een jongen (of meisje, ieder z'n meug) is, die heel leuk ís enzo... maar je wilt diegene echt niet leuk gaan vinden laat staan verliefd worden, hoe doe je dat dan? Behalve niet met hem omgaan want dat is niet echt een optie. Gevoel onderdrukken is zo... moeilijk. :|
|
Ik denk niet dat dat kan.
|
zorgen dat ik een hekel krijg aan diegene of diegene aan mij (Y)
|
een veel leukere jongen vinden, simpell
|
Pff... makkelijker gezegd dan gedaan.
|
niemand zei ook dat het makkelijk was
|
Focussen op slechte eigenschappen (ja, die heeft iedereen)
|
Citaat:
|
Een leukere jongen vinden, focussen op slechte eigenschappen, heel boos tegen hem gaan doen en als hij vraagt waar je last van hebt net doen alsof er niks aan de hand is....
Succes ermee (Y) |
Relativeren kan nuttig zijn. Of je je er gewoon niet te druk over maken, hoe meer je erop focust dat je toch echt niet verliefd gaat zijn, hoe meer je aan hem denkt :p
En soms zal het je gewoon niet lukken. |
probeer je gevoelens te negeren doe ik ook wel is werkt bij mij erg goed..
was die gene in 2 weke "vergeten" |
Accepteren dat het toch niks word, en het loslaten.. vooral niet teveel aan denken ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezee voor het rationalisme!
|
Altijd de gedachte in je achterhoofd houden dat mensen verachtelijk zijn is een goede oplossing. Wanneer je iemand wél leuk wil vinden zet je die gedachte aan de kant.
|
Citaat:
kan wel ( heb ik namelijk ook gedaan ) gewoon niet aan iemand binden die je leuk vind en gewoon niet met die gene omgaan maar ontwijken |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
gewoon niet toelaten en steeds denken, ik vind hem toch niet leuk want dit en dit en dat.
|
ruzie maken, dan leer je snel zijn slechte kanten kennen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |