![]() |
Hij laat niets horen, wat nu?
Hee allemaal!
Ik heb ongeveer een maand geleden een hele leuke jongen leren kennen in de kroeg. Van het één kwam het ander, en inmiddels heb ik al meerdere nachten bij hem doorgebracht! Ook afgelopen donderdag weer. Sindsdien laat hij echter niets meer van zich horen, geen smsjes ofzo, helemaal niets! Ik vraag me af wat ik hier nu mee aan moet, ik ben altijd degene die als eerste weer smst/belt o.i.d., en vind eigenlijk dat hij ook wel een keer initiatief kan tonen. Via zijn vrienden heb ik wel gehoord dat hij mij echt leuk vindt, maar vraag me af hoeveel waarde ik hier aan moet hechten aangezien hij dit zelf niet echt spontaan laat blijken.. Dit maakt me best onzeker, en weet dan ook niet zo goed wat ik nu het beste kan doen. Toch zelf maar weer wat laten horen, of een keer wachten en het (hopelijk) vanuit hem laten komen? Alvast bedankt! |
Gewoon niets van je laten horen en nergens op hopen.. Als hij je wel echt ziet zitten, wat zn vrienden beweren, voor wat serieuzers had ie wel wat initiatief getoond lijkt mij? Achter een jongen aanlopen heeft vaak een averechtse werking, dus probeer je op iets anders te focussen, laat hem intussen maar moeite voor je doen en anders weet je gelijk hoe laat het is. Vergeet hem en ga door met je leven.
|
ik zal hem weer gaan bellen/smsen, en erover praten. gewoon zeggen dat je het niet fijn vindt om steeds achter hem aan moet lopen!!! dat hij ook wat initiatief mag nemen. :)
|
Citaat:
|
uitpraten is beter dan dat je niks doet, ipv gewoon de hele tijd te zitten en te wachten.... je ga dan alleen maar van alles en nog wat denken.....
|
als hij je echt wil, komt ie vanzelf wel.
|
Citaat:
Zoals de rest (behalve candy hier) al zegt: zet m voorlopig even uit je hoofd. Als hij je echt wil komt ie wel naar je toe. Niet teveel moeite voor doen. |
Citaat:
|
+1@bartezz
|
dat hele uitpraten gedeelte geldt alleen voor een relatie, of iig als je al zeker weet dat je elkaar heul leuk vindt. maar als je drie keer met iemand naar bed bent geweest wil dat niet zeggen dat het een relatie is/wordt en dat je daarom ook al je onzekerheid bloot moet leggen.
gewoon even stoer zijn en doorbijten en als hij je inderdaad zo leuk vindt als hij zijn vrienden zeggen, belt/smst hij wel. zo niet, dan weet je genoeg lijkt me. |
Uitpraten is handig wanneer het om ruzies en misverstanden gaat. In zo'n situatie heb je er weinig aan.
Gewoon even laten gaan, wanneer hij jou ook leuk vindt, komt hij vanzelf wel. |
Citaat:
|
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb inderdaad niets meer van me laten horen, en het heeft blijkbaar gewerkt, want hij heeft inmiddels gebeld ;)
|
Precies, zo doe je dat. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |