![]() |
Saaicob van Holland #547
Zo.
|
Een nieuw topic.
|
Oke.
|
Citaat:
Maar vooruit, jouw part wint, ookal heeft hij geen mooie draaimolen maar slechts een wipkip en wat medisch afval. Zalmenjong is bij deze ZOMG COPURIGHT PARA. En laat me niet zien dat er alsnog mensen met hun benen trappelen, dan volgen er consequenties :nono: |
Kunstmatige Insaaiminatiekliniek.
|
Wutwut jullie hebben maar een moeilijk leven samen :D
|
Dat valt wel mee, hoor. Zo af en toe geven we elkaar een FLINKE AAI en dat is het weer goed.
|
Een flinke aai :engerd:
|
Nee, we hebben het moeilijk. We hebben de hele tijd ruzie, vooral omdat ik vrijzinnig protestants opgevoed ben en Uice juist orthodox katholiek. Bovendien mag ik van Julius nooit een hapje medisch afval. :( Het is dat we echt KEIHARD kunnen aaien, anders kwam het nooit goed.
|
Haha vieze Lisa, door jouw :engerd: staat het er nu heel suggestief allemaal. :D
|
We aaien als wilde beesten, de hele dag door.
|
Sambal OELEK! OELEK OELEK OELEK!
|
:D
Knuffelen :hartje: |
Aaien als haaien.
|
Wat debiel dat 'aaien' rijmt op 'haaien', want haaien kunnen helemaal niet aaien. Maar hoe moet je anders een mooi rijmpje maken :(
|
Keihard in de kut aaien.
|
Aaien klinkt wel of de een een beetje dominanter is he ;x
|
tuttebel
20V - Wat anders leuks. apart |
LL komt zo :)<3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest jij niet vandaag hospiteren trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik een tuin was zou ik wel een haai willen om het gras te maaien.
|
Citaat:
|
Ja, een gras maaiende haai op stelten :cool:
|
:D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hm, ik ga maar eens DWDD kijken. Dat is lang geleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister zei je het als morgen en overmorge. :mad:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Zo, slaaptaim. Morgenvroeg weer werkgroep en vannacht was een spannende nacht vol interessante dingen. Zoals tekenfilms en broodjes.
|
:D Slaap lekker para. Interessant ritme. Weet je hoelang je ritme ongeveer duurt? 35 uur?
|
Uurtje of 36, als ik ongestoord m'n gang kan gaan. Rond de 24 uur wakker blijven, rond de 12 uur slapen.
|
Cool :D
|
Ik zou echt niet funtioneren als ik dat ritme zou aanhouden, maar het lijkt me wel erg cool ja. :cool:
|
Nee maar ik snap het ook niet want dan ben je om en om de dag overdag kwijt, hoe houd je dat vol met lessen enzo?
|
36 uursritme ftw (y)
|
Och maarten jij bnet een wannabe daarin.
|
dat komt dan ook omdat ik nog thuis woon
|
Ja ok.
|
ik zit een ontplofte bananenmoorkop te eten :D
|
Geef mij maar een normaal ritme. (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |