![]() |
Stage IJsland
Hoi mensen,
Ik ben nu tweede jaars Milieukunde student en moet in mijn derde jaar een projectstage lopen van een half jaar. Mijn idee was om dit in IJsland te gaan doen. Nou vroeg ik me af of hier mensen zijn die ook hun stage in IJsland gelopen hebben en hoe dat beviel. Ook ben ik benieuwd wat ze allemaal moesten regelen en hoe ze het aangepakt hebben. Duss graag hier jullie bevindingen posten als jullie willen:) Sorry als dit topic hier niet hoort maar zag ook geen apart kopje voor stages:) Groetjes Hanne |
Mocht je in Leeuwarden Milieukunde studeren, dan moet je even langs het stagebureau internationaal gaan (S1 nog wat, boven het Grand Cafe), die hebben namelijk, behalve adressen, ook veel ervaring met de dingen die je moet regelen. Zo heb ik bijvoorbeeld voor studeren in het buitenland een Europesche beurs kunnen krijgen.
Als je op een andere school zit, kijk dan of er ook iets soortgelijks is waar je langs kunt gaan :) |
International Office is inderdaad een slim idee. Dat heeft iedere universiteit/hogeschool wel. Een oud klasgenoot van mij is voor het MBO opleiding toerisme naar IJsland. Wel totaal iets anders maar ze is daar wel op stage. Als je interesse hebt moet je mij maar even pm-en.
|
Ik studeer inderdaad in Leeuwarden, dus zal morgen ofzo is bij dat stagebureau langs gaan. Bedankt voor de tip:)
Wist helemaal niet dat dat er was.. hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |