![]() |
(E)?Í'm????°Thê¯KinGºöf?DarknesS- --> --> zegt
(E)?Í'm????°Thê¯KinGºöf?DarknesS- --> --> -|- - º-.. always look at the shit side of life, die die die myself die zegt:
gedicht `1` donker as as is mooi ik lig in het hooi zing in de lucht ik slaak een zucht het regent en dondert het onweert en het wiel keert de stapel vliegt in brand zo markant denk aan jouw k wordt heet mijn hersens zijn een keet k wordt nooit meer wakker en k zweet verbrand en iemand slaat mij in mijn zij maar k denk aan jouw en dat maakt me blij toch verbrand k levend zit hier en bevend lak je nagels maar, ik zak half in elkaar zaten we maar bij elkaar maar mijn droom is een droom niet als chroom het is zacht je weet dat ik aan jouw dacht mijn droom valt in een schacht waar k jouw verwacht kom naar me toe k smeek je kom kom zwevend door de lucht engel donkere engel door de wolken jij kan mijn taal vertolken vlieg door de hemel vlieg door de hell nu klinkt de kerk bell iemand gestorven k zit zonder zorgen kan jij mij kussen in me bed ik ben jouw kind kus op me wang soms ben k bang voor monsters diep in het donker .......as........... `2` geven Ik heb geen zin meer om te leven k heb jouw heel veel te geven... ik eindig het met een mes... voor jouw een wijze mes voor mij een domme daad ook als jij mij verlaat ik ben tog lief maar nu niet want ik doe stomme achterlijke dingen k heb zo een zin om jouw hart te winnen maar als k dat niet doe begin ik te snijden k denk niet aan andere meiden k denk aan me zelf, ik zie jouw niet meer mijn elf kom naar me toe geef me een zoen... dan ben k weer blij ook al ben k nu erg somber het onweert en het regent, ik wil jouw dood of levend, ik zie liever jouw heldere licht ik geef me over aan jouw en k zwicht... `3` De duivel zie je me niet staan trek je me niet aan jouw lichte haren als een engel de ware maar de duivel komt mij halen daarvan moet k flink balen de duivels moeder is dood, het maakt mij niet uit maar hij stuurt een bericht en fluit op zijn fluit... k wordt weggenomen uit onze groep ik luister nog steeds naar je geroep maar k wordt weg genomen de duivel heeft zijn bericht k geef me nooit o ver en k zie hopelijk nooit meer zijn lelijke gezicht zonder mijn engel was k al dood voor me geboorte... maar k leef en beef liefde is niet meer wat k geef maar weer voor me zie k het het gezicht van mijn vader..........de bloedelijke verrader k heb ze maar in een topic gezet anders gooien de beheerders het weer in een ____________________________ greetz to everyone and love to everyone als k morgen nog leef .......... XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXX |
Citaat:
scheelt me werk http://forum.scholieren.com/smile.gif (jullie leren het wel http://forum.scholieren.com/tongue.gif) over je gedichten: ik vind ze een beetje 'simpel'. het rijmt en het lijkt of je erg je best hebt gedaan het ook te laten rijmen, vind ik altijd erg jammer. ps sorry als je kritiek vervelend vindt... |
Citaat:
KRitiek I s niet erg maar zo erg heb k het nou ook weer niet laten rijmen mjah k was gister (nacht) nogal in een vage bui mazzel vlad |
wazige gedichtjes.. maar ze zijn wel mooi hoor! knuffel kuzz Miss Lovely
|
Citaat:
|
bedankt..voor de meningen..XxX vlad
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |