![]() |
15 jaar , nooit gezoend
Hallo !
om een lang verhaal kort te maken: Mijn beste vriendin van 15 , heeft nog nooit gezoend. ik ben de enigste die het weet, want ze schaamt zich ervoor. Maar ik vind het eigelijk wel raar.:bloos: Wat vind jij ervan? En heb je misschien tips voor mij om haar van het probleem af te helpen? Groetjes! |
omg :(
|
Met haar zoenen.
Spoiler
|
Kan je tegenwoordig jezelf zoenen?
|
Ga naar de disco, kroeg of schoolfeest. Trek iets uitdagends aan. Zuip je lam en ga aan een knul hangen. Zo gelukt.
Of: maak je niet zo druk. Een eerste zoen is veel fijner als je 'm krijgt van een jongen waar je verliefd op bent dan van zomaar een jongen. |
echt he. Wat is het probleem nu precies? Er zijn op dit forum mensen van 31 die nog nooit hebben gezoend.
1. er is niks met je vriendin aan de hand. 2. er is niks raars. 3. ze hoeft zich niet te schamen. |
Je bent de ENIGE die dat weet:o
|
Ik was ook 15 toen ik voor het eerst met iemand zoende. Who cares?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel niet zo druk maken, gewoon ogen open houden voor leuke jongens, niet met iemand zoenen die je niks vindt om het gedaan te hebben, en je ziet het vanzelf wel. |
Ik was 18 en was ook de laatste van mijn vriendengroepje. Maar ik vond het niet zo erg, ik had liever dat ik die persoon echt leuk vond en het iets betekende dan dat het één of andere random gast in een kroeg was.
|
Oh nee, een ramp! Ik was 20. Het is maar net waar je je druk over maakt.
|
ach meisje toch
|
Wat is er raar aan :O
als je nooit iemand tegen bent gekomen waar mee je wilt kussen:S? |
ik op mn 14de.
het maakt niet zoveel uit op welke leeftijd zoals je al sommige ziet schrijven ;) het komt vanzelf wel. ik dagt ook al 14... te oud? nee dus, ik vind dat je eerste keer tog wel wat speciaals moet hebben ofniet soms!? |
ik was 13 toen ik voor 't eerst met iemand zoende. en was 1 van de eerste van mijn vrienden groepje. maar ik moet je zeggen, ik denk dat ik et liever wat langer had laten wachten. zodat ik de eerste keer met iemand had gezoend die ik echt leuk vond. en niet zoals ik toen had gedaan: met iemand gezoend die ik niet eens kende !
in een discotheek die 1 x in de maand voor 13+ was. beter laat dan nooit! en beter met iemand die je leuk vind, dan een wildvreemde. |
Nou, misschien zou die "vriendin" van je dan eens een kerel moeten zoeken.
|
ow shit wat ben ik dan wel niet :eek:
nu kan ik niet meer over straat! :'( |
pff endan.. ik ben 16 en heb het ook nooit gedaan
|
Citaat:
Citaat:
OT: Ik was 15 en het viel me bijzonder tegen die eerste keer. Ik vond hem niet zo leuk, maar dacht dat ik wat laat was en vond dus dat ik wel moest. Gewoon geduld en wachten tot er een leuke jongen bovenkomt :) |
ack!
nederlanders beginne er vroeg aan o.o |
Mijn beste vriendin van 15 , heeft nog nooit gezoend.
:D:D ye right ;d verder, kut 15 is normaal als de malle, de jeugd van tegenwoordig :n |
Zoals iedereen al zegt; maak je niet druk, als je op je 15 nog nooit met iemand hebt gezoend ben je echt niet laat of raar ofzo hoor. Wacht gewoon tot er iemand is met wie je wil zoenen omdat je hem leuk vindt, niet omdat je 'al' 15 bent.
|
Ik was 17... big deal.
|
OMG!
|
Wow, je bent bevriend met de enige 15-jarige die nog nooit gezoend heeft, toppertje! (y)
|
Ik wil haar wel helpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 16. Maak je niet druk.
|
Citaat:
|
Wat een onzin, met 15 jaar dacht ik er uberhaupt nog niet aan.
Ga maar es eerst lekker leven en je school afmaken voordat je je met een of andere gladde knul inlaat. Heb 'pas' op m'n 18e voor een HELE MAAND een vriendin gehad die ik uiteindelijk wat bescheiden kusjes/zoentjes durfde te geven; dat is waarschijnlijk ook waarom het maar een maand heeft geduurd. :D Daarna niets meer gehad... awel, m'n nickname zegt genoeg lijkt me! _O_ |
Citaat:
|
Tegenwoordig is t normaal om op je 13e al 36 lagen make-up op de hebben, korte rokjes en strakke truitjes over je nog lang niet 'volgroeide' vrouwelijk lichaam te dragen en dan met de eerste de beste 'player' in bed te duiken en ontmaagd te worden. In ruil voor een breezer.
'Toen ik zo oud was' dacht ik daar nog niet eens aan. Zoals je leest TS is het echt niet abnormaal dat ze nog nooit gezoend heeft. Juist goed dat ze dat niet doet met de eerste de beste jongen! Laat dr lekker wachten tot ze iemand tegenkomt die ze echt de moeite waard vindt! |
Wel grappig dat het onwaarschijnlijk is dat de topic starter zich ooit nog in dit topic zal melden maar dat toch 'iedereen' de behoefte heeft haar te helpen. Gewoon omdat ze graag willen helpen. Wat een lieve mensen hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoii
haha, ik vind dat helemaal niet raar hoor! ik ben zelf 14 en heb ook nog nooit gezoend. maar denk niet dat het nog lang gaat duren.. :) groetjes! |
Ik ben ook 15 en heb nog nooit gezoend, maar het boeit me echt helemaal niks :S
|
ik ben 14 en heb anders ook nog nooit gezoend hoor
ik krijg liever mijn 1e zoen van een jonge die ik leuk vind dan zo'n vieze (nederlandse) player. ik denk zelf ook wel een van "oh shit" maar eigelijk is et drukte om niets in kroatie is het normaal als je op je 16de zegt dat et je eerste keer is dat je gezoend hebt.. SO JUST CHILL! NO STRESS!! x- |
Schamen omdat je nog niet hebt gezoend op je 15 :').
Waar maak je je druk om.. Ik heb ook nog niet gezoend, als zij eenmaal een leuk persoon is tegen gekomen moet zij er gewoon werk van maken dan komt het wel. ;) |
ik was 16, maar heb vriendinnen/vriendinnen die 20 zijn en ook nog nooit gezoend hebben, dus maak je vooral niet druk!
|
[QUOTE=-lovelygirl;28989530]Hallo !
om een lang verhaal kort te maken: Mijn beste vriendin van 15 , heeft nog nooit gezoend. ik ben de enigste die het weet, want ze schaamt zich ervoor. Maar ik vind het eigelijk wel raar.:bloos: ten eerste is het niks om je voor te schamen en nee het is niet raar ik ben 20 en heb het nog niet eens gedaan ( gezoend ) (n) |
Het is indd niet raar, ik ben 15 en ik heb het ook nog niet gedaan (al hoop ik dat dat wel snel komt :D). Ze moet eerst iemand tegen komen die ze leuk vind denk ik. dan komt het snel goed, zeker als het wederzijds is!
|
Ik was juist TE jong!!! En heb en zal daar altijd spijt van hebben. Want toen mijn vriendinnen begonnen met zoenen, kreeg ik altijd die leuke/romantische verhalen te horen. Dus wat iedereen zegt: het maakt niet uit hoe oud je bent, het belangrijkste is met de juiste persoon te zoenen, dus met iemand die je echt leuk vind. Heb je tenmiste een leuke herinnering aan ;)
|
Citaat:
http://icanhascheezburger.files.word...wrong-mike.jpg |
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen die ook nog nooit heeft gezoend, maar ik wl het wel zo snel mogelijk, maakt eigenlijk niet uit met wie. Hoe pak je zoiets aan in een disco?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |