![]() |
Gluren als je vriend/vriendin met een ander sex heeft.
Nee nee dit is mij niet overkomen hoor!
Op internet lees ik dus weleens dat mensen het geil vinden als ze kunnen toekijken hoe hun partner sex heeft met iemand anders. Mij vraag is nu dus, vinden jullie dit zelf ook geiler? of vinden jullie het juist raar? Mijn mening; zelf zou ik het niet fijn vinden als mijn vriendin opeens met een andere man licht te vrijen, stiekem of dat ik erna kijk, voor mij maakt dat geen verschil. Ik vind het daarom dus raar dat iemand het geil zou vinden als zijn partner met een ander het bed zou delen. Nu jullie.. |
Ik vind het niks.
Mijn vriendin moet lekker genoeg zijn dat ik daar niet vanaf wil blijven |
Ik moet er niet aan denken. Ik zou er echt niet geil van worden als mijn vriendje met een andere meid zou liggen te neuken. Nee dankje.
Maar als andere mensen dat wel leuk vinden, prima. |
Ik zou dat niet bepaald leuk vinden, nee, maar ik ken wel mensen die dat wel heet vinden. Waarom? Omdat zij dan heel goed hun partner kunnen bekijken terwijl die seks heeft, omdat ze weten dat hun partner toch bij hén wil blijven, ik weet het niet, maar het komt best vaak voor geloof ik (dat iemand dat spannend lijkt, ik ken niet veel mensen die het ook dóen :P).
|
Ik moet er niet aan denken zeg.
|
Motherfuckers gaan geschoten worden als ik dat ooit zie.
|
Als onderdeel van masochistisch spel is het misschien wel oké, maar ik denk dat er in mijn geval teveel emotionele complicaties bij zouden komen kijken.
|
:n
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanzelfsprekend.
|
Citaat:
|
Als je ding is, gewoon doen ;)
|
Valt even afstand nemen in een trio daar ook onder?
If so lijkt me dat het vaak genoeg gebeurt. |
Zolang je liefde en lust gescheiden weet te houden is het erg leuk ;)
|
Ik zou het niet geweldig vinden als ik mijn vriend bezig zie met een ander. Alleen eraan denken al o_O
|
Dat lijkt me ook niks, een trio vind ik al te ver gaan.. Maar het lijkt me dan wel weer geil als ik met mijn vriend seks heb en iemand anders meekijkt :o
|
Nope, lijkt me niets. Trio is tot daar aan toe, hoewel dat al redelijk heavy is voor mij.
|
nouw ik zou er niet egt blij mee zijn...
tenzij ik zelf mee mag doen (A) :D :) :P |
Nee daar zit ik niet op te wachten.
|
Citaat:
|
I don't like it...
|
als ik zou zien dat mijn vriendin met iemand anders licht te neuken zou ik die kerel helemaal de bloedk*anker in trappen en me vriending de bloedk*nker in schelden en jonge ik zou daar echt niet tegen kunnen
|
bloedk*nker is inderdaad veel minder erg dan bloedkanker
|
licht te neuken vind ik anders wel weer om te huilen, zwaar neuken willen we :(
|
Citaat:
|
ja dat ja
|
^
:D OT: Nee, bedankt. Met iemand anders seks hebben is voor mij hetzelfde als vreemdgaan en daar hoef ik niet bij te zijn. Maar ik wil het wel weten zodat ik het uit kan maken. |
Voor mij hoeft het ook helemaal niet. Ik weet van mezelf dat 'k eerder een jaloers iemand ben, maar dit... nee, absoluut niet!!
|
Bah bah...
|
Pff, volgens mij moet je daarvoor biseksueel én meer verlust dan verliefd zijn.
Een normaal triootje is dan wel weer enigszins ok. |
Ik ga dood alleen al als ik eraan denk dat mijn vriendin het met iemand anders zou doen.... nee bedankt...
|
Ik denk dat ik in dat geval vast die 3 maanden moet gaan uitzitten.
|
Citaat:
|
omdat ik nou eenmaal een spaz ben en op vage links klik wou ik dit toch er even uit filteren :')
Citaat:
whahah dat kan nóóit! |
Citaat:
|
je snapt het niet he, agossie :)
|
Citaat:
|
nou zoals jij het beschrijft is het niet echt een lust voor het ook dan he :D
|
Weet jij veel wat voor kinks die persoon heeft :D
|
Hehe blij dat het verhaal zoveel discussie teweeg heeft gebracht.
Wat zijn dan de ideale maten? |
die bestaan niet, maar 95 C kan wel maar dan kun je niet zo dun zijn. het getal staat voor de omvang van de borstkas onder de borst
Laat ik mezelf als voorbeeld nemen ik weeg tussen de 80 en 85 (lang niet meer gewogen, weet het niet precies) en ik heb een 80-maat.... Je ziet waarom 95 dan onmogelijk is bij een dergelijk dun meisje. |
Zullen we weer even ontopic gaan? ;)
|
oh ja,
ik zou het dus niet tof vinden :n Ben heel bezitterig wat dat betreft :D |
De enige die nog gluurt als mn vriend met n anders sext is hij zelf.. door de spleetjes van zn dicht geslagen ogen
|
Citaat:
|
Offtopic: formaat borsten =/= omtrek ONDER je borsten. Omtrek onder je borsten is laag (dus laag getal) als je dun bent en groot (hoog getal) als je dikker bent. For maat tiet is het A, B, C, D etc. verhaal.
http://www.naturana.nl/nederlands/tips/juistemaat.php |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |