![]() |
Wat vinden mannen sexy aan het vrouwelijke lichaam?
Wat vinden jullie mannen (jongens) mooi?
|
(di boobies) , di eyez , di hairstyle , di passion of gaming
ja ... die laatste is voor my het belangerijkste =D |
Ik zou eerder zeggen... di mooi buikje :)
|
di mooie buikje?
bedoel je niet slank o.o |
Citaat:
Een klein lief buikje... yummi:D |
Een gezonde kont.
|
Alles mooi in proporties met mooie vrouwelijke rondingen :) dik of dun/groot of klein maakt me dan niet eens zo heel veel uit.
En tjaah, uitstraling, maar ik denk dat uitstraling niet echt direct op het lichaam betrekking heeft, maar meer op de persoon zelf. |
een heup-taille verhouding van 0,7
|
Waarom heeft nog niemand gezegd dat er maar 1 ding belangrijk is; TETTEN!
|
Citaat:
Kom je iets te kort? |
Gast :D
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Slank en rondingen, haren zijn ook heel erg belangrijk, ogen ook. Hmm eigenlijk alles wel. Goed, even een prioriteitenlijstje: 1) Slank 2) Haren, ik kan echt als geen ander afknappen op een verneukt kapsel -O- 3) Style (de rest buiten hoofdhaar dus, zoals bv de vorm van haar wenkbrauwen) 4) Gebit 5) Rondingen 6) Ogen, alhoewel zwarte ogen met donker haar (en een blanke huid) echt mega bonuspunten zijn (zou op #1 komen), ik word blijkbaar automatisch verliefd op deze combinatie (gelukkig komt het vrijwel niet voor :D). Blauwe ogen (met eender haarkleur) zijn ook wel sexy 7) Misschien niet per se een kwestie van lichaam, maar ik hou van expressieve meisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
-
|
Citaat:
|
echt zo droege mense die alleen maar aan tette denke,... ge moet ook aan andere dinges denke =p
|
Citaat:
|
-
|
Tetten zijn mijn lievelings <3
|
Citaat:
|
|
abnormaal is anaheim!? :eek:
|
tieten, reet en gezicht
|
-
|
Citaat:
|
Turkije wint
|
Citaat:
|
Kont en gezicht :D
|
Wat maakt een gezicht dan sexy? Wat maakt een kont dan sexy? ^^ Etc.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Juiste verhoudingen. Ik kan soms de wat vollere meisjes ook heel erg waarderen.
|
Vrouwlijkheid,
en dat inderdaad in verhoudingen |
Rondingen oftewel vrouwelijk. ;)
|
Ik val eigenlijk maar op 1 soort :P
1. (Lange) blonde haren 2. Blauwe Ogen 3. Slank 4. Lang (rond de 1.85, k ben zelf 1.96 namelijk, dus kleiner dan 1.80 past niet zo goed bij me) 5. Lekker kontje, niet te groot! 6. Goede humor |
Ik was altijd een billenman maar mijn nieuwe chick heeft echt fantastische borsten (y). Verder een lekker kontje, slank en mooie ogen (y) Leuk koppie is ook altijd fijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ookal ben k een vrouw.
Eigenlijk denk ik dat de borstgrootte voor veel mannen het belangrijkste is. En het figuur. maar das mijn mening x"D |
lekker kontje, mooi stel prammen, figuur, haar, ogen, gezicht...
|
1m80?! Jeetje :o |
Citaat:
|
^ maar grapjas, de topicvraag is wat je sexy vindt aan het vrouwelijk lichaam weetje. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |