![]() |
bellen via headphones HOT or NOT?
Hallo!
Voor een onderzoekje voor school ben ik benieuwd hoe jullie tegen bellen via headphones/ oortje aankijken.. Echt iets voor zakenlieken of eigenlijk best cool? |
Not (n)
Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat je in de trein zit en dat er één of andere apaat tegenover je supervriendelijk 'Goedemiddag' meedeelt, ik dan heel droog terug antwoordde en vervolgens constateren dat hij aan het bellen is. Nee, als ik mensen in zichzelf pratend op straat zie lopen doet dat altijd een beetje labiel aan. |
Ik vind het ook niks hoor, zie inderdaad vet vaak mensen in het openbaar vervoer met die dingen en dan houden ze alsnog dat draadje vast om dichterbij hun mond te houden zodat ze verstaanbaar zijn, dan heb ik zoiets van dan kan je toch net zo goed je telefoon normaal vasthouden, zo zwaar zijn die dingen tegenwoordig ook niet meer. En ik schrik ook wel eens van mensen die heel hard op straat praten TEGEN NIETS! Oja ze bellen met headphone pffuu. Maarja verder moeten ze het zelf weten natuurlijk maar ik doe niet mee aan deze grap, gewoon het telefoontje tegen mn oor en gedaan met de pret!
|
jezus boeiend of het hot of not is, t is toch verdomde handig dat je je handen vrij hebt, daar zijn ze voor, niet om hip te zijn?
|
Ik verbaas me er altijd over dat scholen genoegen nemen met 3 vragen en slappe antwoorden.
|
Hoogstaand empirisch onderzoek ftw.
|
-
|
Gebruik het alleen als het drukk is en degene aan de telefoon moeilijk verstaanbaar is erdoor. Dan wil ik mn orodopjes wel uit mn tas vissen maar anders gewoon niet..
|
ik gebruik het nooit, en vind het ook maar dom staan.
|
Ik doe niet anders aangezien ik 9 van de 10 keer toch de oordopjes in de iphone heb zitten omdat ik naar boze negers luister. Beetje onhandig dan om alles eerst te ontmantelen alvorens ik aan een gesprek kan beginnen. Mensen die het vervelend of dom vinden laten me uiteraard ijskoud, wat ook weer mede komt door de boze negers die constant in mijn oor blijven schreeuwen hoe weinig zij care'en.
|
not..
ik denk altijd dat die mensen iets tegen mij ofzo zeggen,,, |
Ik gebruikte het altijd bij het fietsen, maar aangezien ik zowel dat ding als mijn fiets kwijt ben denk ik niet dat ik er nog veel gebruik van zal maken,:).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |