![]() |
Jongens, ik vind het een beetje dood hier
Hoe komt het?!
-dit topic is bedoeld voor suggesties om het hier wat levendiger te maken- |
|
Het komt doordat een tijd geleden besloten is dat leuke topics "ook wel in het 'hoe was je dag'-topic of op DK" kunnen en dat je alleen maar /caretopics mag openen.
|
Vroeger had je nog topics waarin je lelijke gothics mocht plaatsen. Tegenwoordig is het allemaal zo serieus geworden.:(
|
Ik denk dat er meer HOT or NOT-topics nodig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik baad in vreugde.
|
bier
|
prima initiatief, kom maar met (meer) suggesties!
|
Citaat:
Lifestyle is gewoon over het algemeen een vaste groep posters die elkaar van alles te vertellen hebben of willen laten zien/ weten etc. Sommigen kennen elkaar en van de anderen lijkt het alsof je die ook een beetje kent omdat je leest wat ze allemaal doen, leuk vinden, welk ondergoed ze dragen etc. Zo zie ik het tenminste en daarom denk ik ook dat de topics beter niet naar andere fora geplaatst kunnen worden, ook al zouden ze beter op een ander forum passen. Maar dit is nou eenmaal een subforum over lifestyle, dus 'moeten' de topics daar over gaan. Ik ben trouwens blij met de nieuwe topics, want dan heb ik ook weer wat te lezen na mijn vakantie en ik wil ook niet dat lifestyle aan een pijnlijke dood sterft :(. |
Citaat:
|
Teun organiseert ook geen lifestyle-awards meer.
|
En iedereen wordt oud.
|
En dan vergeten we dat we ooit op scholieren.com gepost hebben.
|
Citaat:
Citaat:
|
Naar aanleiding van dit topic hebben we het dread en haar topic een beetje aangepast.
|
Citaat:
|
Ik veeeeeeeeeeeeeerveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
1 "The Joker in Batman: The Dark Knight (2008)" |
|
HAHA
|
ms moeten we de site veranderen naar forum.facepalm.com want de tering al die facepalms hier
|
Misschien kunnen we die smiley alleen voor lifestyle invoeren(y)
|
Strak plan Oma.
|
Ik vind dat er wel wat meer gereld mag worden. Vroegah in de goeie ouwe tijd had je bijvoorbeeld mensen als Charismatic Bass die lekker stennis gingen schoppen en dan kon je nog lekker kwaad worden om dingen en een waarschuwingen krijgen omdat je iemand een josti noemde ofzo.
|
Of een afkoelban krijgen van Trimm Trabb omdat je haar PM's op Lifestyle postte.
|
Ja precies, zulk soort dingen. :p
Zal ik maar weer FB worden, samen met AngelLena? :evil: |
Omg, de tijd met AngelLena was geweldig, wat een popje was het toch :o
|
ik vond haar maar een bitch nigger
|
Wat is er eigenlijk met AngelLena gebeurd?:bloos:
|
Die kreeg een lifestyle-ban.
|
Ik wil ook wel gewoon meer waarschuwingen versturen:).
|
Was AngelLena niet fb op mystiek?
En van dat larpen enzo? :cool: |
Owja, die hele Larp verhalen waren fantastischhhhhhh. Volgens mij heb ik van haar een paar een keer een ip-ban of een perm. gekregen tsk tsk.
|
Larp. :')
Btw, ik wil me bij deze alsnog verontschuldigen voor mijn gedrag tijdens m'n FB periode. Ik heb echt geen idee wat me toen bezielde. Puberteit de gexteuh! |
Motion denied, Trimm. Het zit me nog steeds hoog, na al die tijd.
|
Sorry. :(
Hoe kan ik 't goedmaken? |
Ja, die goede oude tijd.
Spoiler
Of mag je ook geen waarschuwingen posten die drie/vier jaar geleden zijn uitgedeeld? |
BAN! :mad:
:p |
IK VERGEEEEF JE.
Spoiler
|
Citaat:
|
Dit forum gaat pas over een jaar of 80 dood, ik zie namelijk dat hier nog steeds hetzelfde volk zit als 5 jaar geleden, maak je niet zo druk kuise keizerin.
|
Bedankt voor je geruststellende woorden Marshall.
Is dat nou een oudere versie van Urkel in je avatar? |
Ja die doet al 9 jaar trouw dienst, knapperd is het hè.
Ik heb net je foto in het fototopic gezien en jij bent geen public enemy, je bent niet eens een negerin! |
Hee, ik ben een bounty maar dan andersom.
|
ik ook maar ben al sinds 2005 niet meer bad-ass dus dan hou je het toch al snel bij urkel
|
Dan is PE nog een stuk interessanter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |