![]() |
Wie is de mol? #1.3
Zo. ;)
|
...........stig
wsie |
Anders koop de resterende 2 letters. Dan durf ik te wedden dat ik het woord weet. :o
|
Het antwoord was Kafka. Vragen komen dr zo aan.
|
:(
|
:-/ wat is dat?
|
!
Een schrijver. |
o_O -.-
|
De aanwijzingen waren Duitstalig, twintigste en literatuur. De jokers zijn gegaan naar Biertank en Flyaway. Dan ga ik nu de vragen verzenden. :)
Verdiend 15 x 25 = 375 euro. Verloren 3 x 25 = 75 euro. Gekost 2 x 50 = 100 euro. Totale winst = 200 euro, de pot komt op 4900 euro. De deadline voor de vragen is zaterdagavond 20:00. |
Huh wij hadden toch eerder de vragen beantwoord?
|
Ja dat snap ik ook niet helemaal.
|
Mollerator, hoe zit dat dan zou je het kunnen uitleggen?
|
vond het maar een bizar vaag spel. Nu de vragen maar eventjes opsturen.
|
Citaat:
|
Nee dat staat er niet. Wie als eerst de eindlocatie bereikt. En dat waren wij. Ik kon ook niet m'n antwoorden verbeteren ofzo... Dus...
|
Citaat:
|
tvp
|
Met alle antwoorden... staat toch niet dat ze goed moeten zijn? Zoals ik al zei, ik kon ze ook niet verbeteren. En één vraag had ik helemaal geen antwoord op gegeven en dat mocht ook. Ik stelde er nog vragen over ook en die uitleg was al niet duidelijk. Nou bekijk het :-\
|
Lijkt mij logisch dat het om juiste antwoorden gaan, daar onjuiste antwoorden niet de antwoorden zijn. Als een mens het heeft over een antwoord, heeft hij het over een juist/verwacht/bedoeld antwoord.
Hoe dan ook heb je inderdaad niet alle vragen beantwoord, dus ook op die manier voldoe je niet eraan. Dat staat duidelijk in de net geplaatste quote. |
Nee want je hoefde niet alle antwoorden te geven. Nouja, laat ook maar weet je. Ik vond de opdrachten heel leuk, complimenten. Maar WIDM is een psychologisch spelletje, en er is echt 0,0 interactie. Die psychologie is er gewoon helemaal niet en dat was echt heel jammer. Dus veel plezier iedereen verder.
|
Doe Frits Spits de groeten.
|
Stop je Rups???
|
Ja ik vind het wel welletjes. Jullie doen het maar zonder mol xD.
|
Dus het spel is nu afgelopen? of maakte je een grapje rops?
|
Ik snap het niet helemaal. Rops, blijkbaar is er miscommunicatie. Als je wil kan je stoppen natuurlijk, minder concurrenten voor ons ;) Maar wel jammer.
En misschien mag ik er niet over oordelen, maar ik vind het een beetje respectloos naar de spelleiders toe :bloos: Het is echt veel werk om zoiets te doen en er kan wel eens wat mis gaan :O Kunnen we gewoon verder gaan? |
1. Kazet/Pippeloen
Spoiler
2. KMK
Spoiler
3. Biertank 52
Spoiler
4. Coolkast
Spoiler
5. flyaway
Spoiler
6. Röps
Spoiler
|
Beste spelers,
Jullie zien hieronder 25 links staan naar een muziekfragment. Het zijn allemaal themes van oude en nieuwe televisieprogramma's en films. Ieder fragment duurt maximaal (ongeveer) dertig seconden. Bij een aantal nummers zijn er delen uitgeknipt om de tune niet te verraden. Vind bij elk fragment de juiste serie of film. De eerste letters van de titels vormen een zin. Die zin vertelt je wat het antwoord is, waar wij naar op zoek zijn. Lidwoorden tellen niet mee als eerste woord van een titel. 1. Nummer Eén 2. Nummer Twee 3. Nummer Drie 4. Nummer Vier 5. Nummer Vijf 6. Nummer Zes 7. Nummer Zeven 8. Nummer Acht 9. Nummer Negen 10. Nummer Tien 11. Nummer Elf 12. Nummer Twaalf 13. Nummer Dertien 14. Nummer Veertien 15. Nummer Vijftien 16. Nummer Zestien 17. Nummer Zeventien 18. Nummer Achttien 19. Nummer Negentien 20. Nummer Twintig 21. Nummer 21 22. Nummer 22 23. Nummer 23 24. Nummer 24 25. Nummer 25 Voor iedere persoon geldt dat de eerste 6 titels die hij of zij raadt, 25 euro waard is. De volgende 6 titels leveren 15 euro op, de 6 hierna 5 euro en de laatste 7 spekken de pot met 0 euro. Het uiteindelijke antwoord levert 1000 euro extra op. Dus stel dat Anton 13 titels vindt, Bernard 7 en Cornelis 5 en ze weten het antwoord. Dan verdient Anton 6x25 + 6x15 + 1x5 euro. Bernard wint 6x25 + 1x15 euro. Cornelis zorgt voor 5x25 euro erbij. Het gevonden antwoord levert hen daarnaast 1000 euro op. Deadline is maandagavond 20:00. Veel succes! |
De laatst geposte lijst met antwoorden telt.
|
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack |
Citaat:
|
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack 5. The Jetsons 6. Eek the Cat |
Wat een werk trouwens om te maken voor jullie!
|
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack 5. The Jetsons 6. Eek the Cat 7. Charlie's Angels |
is 8 niet van een james bond film?
|
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack 5. The Jetsons 6. Eek the Cat 7. Charlie's Angels 9. ER 10. The Nanny |
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack 5. The Jetsons 6. Eek the Cat 7. Charlie's Angels 9. ER 10. The Nanny 11. Vrienden voor het Leven 12. The Adams Family |
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack 5. The Jetsons 6. Eek the Cat 7. Charlie's Angels 9. ER 10. The Nanny 11. Vrienden voor het Leven 12. The Adams Family 13. Numb3rs 14. Dommel |
1. Ducktales
4. The Secret World of Alex Mack 5. The Jetsons 6. Eek the Cat 7. Charlie's Angels 9. ER 10. The Nanny 11. Vrienden voor het Leven 12. The Adams Family 13. Numb3rs 14. Dommel 20. Nils Holgersson De rest mogen jullie doen. :) |
jammer dat we er maar 12 mogen want ik vind dit leuk.
|
3.Twilight Zone
|
8. The Exorcist
|
15. Bassie en Adriaan
|
17. Frasier
|
8 klopt niet volgens mij...
|
18. Zorro
|
O die moeten omgedraaid, die eerste is Bassie en Adriaan en de tweede The Exorcist.
|
Heb je 8 en 15 niet omgedraaid?
Edit: ja dus. :p |
19. Inspector Gadget
|
23. Ed, Edd and Eddy
|
22. Jackass
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |