![]() |
Te veel sex?
Haai,
Ik had es een vraagje. Ik vraag me af of er mensen zijn die zich eraan storen als hun vriend/in soms misschien wat TE veel aan sex denkt? Of te veel sex wil? Of is dit gewoon nie mogelijk? :D |
Ze denkt er vaak aan... Ik ook hoor trouwens :)
Maar als ik een keer geen zin heb en zij wel dan weet ze die zin bij mij wel te 'kweken' als je begrijpt wat ik bedoel.... |
dit is serieus mogelijk.
mn vriendje en ik wonen +300km bij elkaar vandaan en zien elkaar heel erg weinig, maar als we elkaar dan zien dan hebben we ook heel veel seks....niet gek natuurlijk maarja op gegeven moment denk je toch, kunnen we niet eens normaal meer doen samen of alleen maar seks hebben ofzo?? hij zit hier ook best wel mee, ook omdat hij vaak heel veel aan seks denkt (ik ook welmaar kan ook goed zonder) maar we zijn nu aan het 'leren' om normaal met elkaar om te gaan en niet het hele weekend boven te liggen als we samen zijn... margreet |
Te veel sex is helemaal niet erg!!!
|
Er bestaat niet zoiets als teveel sex :p.
*niet ál te serieus nemen....* |
Beter te veel dan te weinig :D
In 't hele jaar met elkaar nog niet 1x sex gehad :o hoe hou ik 't uit ;) |
*doet denken aan LIMPBIZKIT - NO SEX* jah het kan (vorig jaar wasset t geval :o maar `t is al uit :o )
|
Ik denk dat HIJ zich eerder stoort aan het feit dat IK meestal degene ben die zin heeft (en dan spreek ik echt over een perverse hoeveelheid :D) ...volgens mij vindt hij dat vermoeiend...
|
Meestal hebben mijn vriendin en ik evenveel zin en we hebben allebei altijd heel veel zin :D :D dat is wel cool
|
hehe.... volges mij had mijn vorige vriendin dat... :D :)
|
Ik kan me prima voorstellen dat zoiets problemen leveren kan. Als ik een meisje echt leuk vind, dan denk ik aan heel andere dingen. Ik wil leuke dingen met haar ondernemen, praten, gewoon samen zijn.
Seks hoort wel bij een relatie en lijkt me ook zeker leuk, maar wanneer de relatie om niks anders meer zou draaien .. zou ik het op den duur niet volhouden. Ik wil graag een goed gevoel bij een relatie hebben. |
Wat is daar nou erg aan!!!
Hoe vaker hoe beter. Je zou maar een vriend(in) hebben die 2 keer in de maand genoeg vind....dat zou pas een ramp zijn!!!! :( Maar daar heeft mijn vriend gelukkig geen last van........ |
Ja ik zou mij eraan storen. Sex hoort bij een relatie maar is niet het belangrijkste. Na veel sex heb ik achteraf een leeg gevoel. Jezus, alsof alles om sex draait. :rolleyes:
|
Ja, m'n (sinds gisteren :( ) ex-vriend vond dat ik te veel seks wilde (volgens mij is enkele keren per week niet veel, maar goed...) en dat schept wel frustratie langs beide kanten. Dit was niet de eigenlijke reden vanonze breuk hoor. :)
|
Citaat:
|
tis af en toe best irritant dat hij toch vaker sex wil dan dat ik wil. Als we bijvoorbeeld gewoon op bed liggen te zoenen verwacht hij eigenlijk meteen al seks. Gewoon zoenen/knuffelen achtig iets mag ook wel genoeg zijn af en toe.
|
mijn vriend en ik zijn de afgelopen week de hele tijd bij elkaar geweest en hij wou minstens 1x per dag sex (liefst vaker). ik dus niet en daar hadden we dus best wel ruzie over gehad. hij vindt het raar dat ik niet elke dag zin heb, hij ziet het dan alsof ik nie genoeg van hem hou ofzo :confused: maar das dus niet zo. en ik zie het dan weer zo dat het hem voornamelijk om de sex gaat wat hij dan ook weer ontkent...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |