![]() |
Actueel onderwerp maatschappijleer betoog
Hallo,
over 4 weken heb ik een belangrijk maatschappijleer betoog (deze teld mee voor het eindexamen). Doel van het betoog is om over een actueel onderwerp (dus laatst in het nieuws geweest) een betoog te houden (voor en tegen het onderwerp) en daar later een discussie over te houden. Dus ik zoek een actueel onderwerp waar goede voor en tegen argumenten voor te vinden zijn (en waar enige discussie over mogelijk is) Alvast bedankt (y) lisette-- |
Kijk eens in de krant. Misschien staat daar iets tussen wat je aanspreekt. Dan is het vaak ook makkelijk om er over te schrijven.
|
Haha, dat is ook wel handig, anderen jou werk laten doen :D
tip: check de krant teletekst en journaal... vind je vast wel iets wat jou aanspreekt. en anders kan je het altijd hier nog over doen, heb ik mijn nederlandsbetoog overgedaan: dierproeven, kan je ontzettend veel voor- en tegenargumenten voor vinden. het is alleen niet actueel, maja misc komt het wel in het nieuws de komende 4 weken :rolleyes: |
Citaat:
Was van de week nog in het nieuws bij netwerk. Ze gebruiken nu huid dat over is van huidtransplantaties (van de mens) en dat houden ze in leven (het groeit zelfs verder) en daar kunnen ze nu ook proeven mee doen. Zoals ik al zei: daar valt niets over te discussieren. Goede zaak dat proeven ook op deze manier worden gedaan en zelfs representatiever zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |