![]() |
Hoe erg is in de kont knijpen??
een jongen die ik helemaal niet ken en een paar klassen hoger dan mij zit heeft me in me kont geknepen en zit de hele tijd opdringerig te doen....
ik vind het egt niet leuk en ik voel me er niet erg prettig bij helemaal niet zelfs, ik durf zelfs niet eens naar me kluis te gaan(hij zit naast me van de kluisjes...)! ik zit trouwens in de 1e...:o stel ik me nu aan of niet?? |
Neej, je stelt je niet aan. Hij hoort met zijn handen van jouw kont af te blijven als jij daar niet van gediend bent. Misschien moet je hem dat ook gewoon zeggen, want misschien begrijpt hij jouw signalen wel verkeerd.
|
Misschien moet je het tegen je mentor vertellen. ;)
|
Je kunt ook gewoon even zeggen dat je er niet van gedient bent, mannen doen dit vaak om hun affectie te tonen en hebben vaak niet in de gaten dat wat ze doen geïnterpreteerd kan worden als als iets kwalijks.
|
Citaat:
Het is natuurlijk wel een goed plan om tegen hem te zeggen dat je dat vervelend vindt, JustMe1. Als hij dan nog niet ophoudt, wordt het tijd versterkingstroepen in te roepen (in de vorm van mentoren enzo). |
Citaat:
Het is imho uit dat kleine stukje tekst helemaal niet duidelijk van wat voor ''soort jongen'' TS last heeft. Als ze er last van heeft lijkt het mij redelijk om daar melding van te maken. Dat kan leiden tot sancties en preventie... |
Citaat:
Wie zoiets doet bij vrouwen waarvan hij nog niets weet, is volstrekt contactgestoord. Ontopic: eenmaal zeggen dat je er niet van gediend bent, als hij doorgaat daarna direct naar de schoolleiding. Heb je dat al eens gezegd, dan nu direct. Accepteer van die leiding geen nee als antwoord op de vraag of ze er iets aan gaan doen. |
Citaat:
In hoop dat je hier ironisch bent... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt aan de situatie, maar ik vind het meestal best grappig als een meisje in mijn kont knijpt. Dus doe ik het ook wel eens als ik denk dat het kan...
|
Citaat:
|
Het meisje is 12/13. Op die leeftijd is het nog niet 'normaal' om in je kont geknepen te worden; zeker niet als de dader in kwestie een aantal jaar ouder is.
Zoals al eerder gezegd, duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en anders idd naar mentor/schoolleiding. |
Citaat:
Ter vergelijking: doe je zoiets op je werk, dan is dat grond voor ontslag op staande voet. |
Citaat:
|
Ik dacht al, waar blijft 't knietje.
|
|
Citaat:
|
laat hem lekker knijpen als hij dat lekker vind
|
|
Citaat:
|
jezus stelletje preutse gasten een meisje van 12 of 13 douw je gewoon je pik in, daarna lust ze er pap van
|
als hij het nog eens doet doe gewoon alsof je het leuk vind, loop naar hem toe, een geef gewoon kneiterhard een knietje in ze kloote en akls hij ligt dan trap je hem ook nog eens tegen zijn gezicht (Y)
|
Citaat:
Iemand die ligt in zijn gezicht trappen... Met alle respect, maar dat is het laagste wat je kan doen. Dan ben je niks meer waard dan degene die ongewenst in kontenknijpt. Ik denk dat een knietje duidelijk is. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
al zou je achterkomen dat iemand dat bij jouw zusje / vriendin doet, wat zou je dan doen?, ik zou ze kanker lelijke smoel slopen. |
Citaat:
De optie lijkt me beter dan wachten tot hij na een knietje weer opstaat en zelf gaat vechten. (y) |
Citaat:
@ TID: hou op met liegen, woorden verdraaien, en allemaal onzin erbij te halen. Klein kind. |
Hm ik weet niet of ik hem nog een trap na zou geven, maar wel als het erop lijkt dat hij mij in elkaar gaat slaan zodra hij opstaat :P
<rant> Maargoed, ik kan er echt niet tegen als mensen denken dat iemand op de kont slaan "niet boeiend is". Ik kan zwaar pissig worden als mensen zo nonchalant omgaan met mijn lichaam en privacy. Maakt me niet uit wie het is (ja, behalve m'n vriend natuurlijk), maar als iemand aan m'n kont zit krijgt hij echt een dreun. Ik vind het al ontzettend irritant als mensen in de trein ofzo een hand op je arm leggen. Blijf gewoon van me af, je kan ook vragen of je er langs mag. Bah (n) </rant> |
in de trein tik ik ook wel eens iemand aan op de schouder als ik er langs wil, keb geen zin om te schreeuwen in de trein of ik er langs mag,
|
Citaat:
|
Het is niet echt normaal, nee. Je kan 'm vragen om d'r mee op te halen, als dat niet werkt is een luidruchtige pets in z'n gezicht ook wel een goed idee.
|
Dank je allemaal!
|
haha doe ik ook vaak bij een vrouwlijke klasgenoot ee vriendelijk tetsje op de kont ;) maar dat is meer voor de grap
|
zie het als een complimentje (ik snap wel datje het lastig kan vinden)
|
Citaat:
|
oeeeeeh nee dat zou ik idd niet zo geweldig vinden maarja dat is ook net iets erger...
|
zou da echt niet pikken....
|
kvind dat je dat maar bij je vriendin moet doen, wat nou als die meid een gozer heeft? al zou ze dat zegen dan ben jij gewoon de lul he
strx staqat deze gozer voor je neus :o http://www.movv.com/prvupload/upload...s%20nigger.jpg |
Citaat:
|
Ik hou niet van jongens/mannen die me zomaar in m'n kont knijpen :nono: (bovendien vind ik het sowieso een kutgevoel.. het kietelt :bloos: )
|
Waarschuwen.
Komt het daarna weer voor,dan actie ondernemen. |
Het is sowieso niet fijn, als je in de brugklas zit, dat een bovenbouwer je knijpt in je kont. Je gaf trouwens ook aan dat hij opdringerig is? Zo ja, meteen naar je mentor gaan. Als hij het blijft doen kan je het beschouwen als intimiderend gedrag wat ik persoonlijk niet vind kunnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |