![]() |
honkbal WBC
iemand hier de WBC (world baseball classics) gevolgd? het is amper in het nieuws geweest maar nederland is tot de 2e ronde gekomen en dat is voor nederland behoorlijk ver :). bij de world basebal classics mogen ook de pro`s uit amerika voor hun eigen land meedoen. dat mag op de meeste toernooien niet omdat ze dan voor hun eigen ploeg moeten spelen (in amerika wordt er heeeeeeeeeel veel geld gestoken in honkbal)
maargoed terug naar wat ik wou vragen. voor de mensen die het een beetje hebben gevolgd denken jullie dat dankzij de prestatie`s van nederland (onder andere de dominicaanse republeik uitgeschakeld zie dit filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=7OFanR_DI6c. de dominicaanse republiek spelers verdienen samen zo uit mn hoofd 79 miljoen meer dan de nederlandse spelers. de dominicaanse republiek spelers verdienen samen 83 en een beetje miljoen en nederland 4 miljoen bij elkaar per jaar.) het niveau van het nederlandse honkbal omhoog zal gaan? worden er meer mensen vanuit nederland gecontracteerd bij amerikaanse MLB clubs? ben benieuwd of er mensen zijn die het hebben gevolged :D |
heeft er hier niemand iets van het WBC meegekregen of hebben jullie gewoon geen zin om te antwoorden? :P
|
Ik vind baseball redelijk saai, tenzij ik 't zelf kan spelen op de Wii. :bloos:
|
tja las je honkbal kent van het softbal wat je op school krijgt is het redelijk saai ja :D en de regels zijn vergeleken met bijvoorbeeld voetbal en tennis best ingewikkeld. voor honkbal moet je tijdens het sporten ook nog is snel nadenken. maar dat maakt het vind ik juist leuk :) (allemaal niet gaan zeuren dat de regels bij voetbal of tennis ook moeilijk/best ingewikkeld zijn want ik heb ze beide zelf ook gedaan en dan zijn die van honkbal toch echt moeilijker ;)) waarom ik honkbal leuk vind is omdat je kracht en snelle handelingen moet combineren. je moet in allebei goed zijn om het een beetje te kunnen maken in het honkbal.
maar is er op dit forum niemand die honkbalt/softbalt of dat heeft gedaan? of die honkbal/softbal snapt en naar de world baseball classics heeft gekeken? |
Ik heb vroeger op school nog echt baseball gespeeld, 'n paar keer per jaar, maar ik vond er echt niet zo veel aan... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het gevolgd ja.
Mooi resultaat van Nederland hoor. *O* Ook in de wedstrijden die ze verloren deden ze het goed. Ik heb niet alles live gezien, want sommigen partijen waren midden in de nacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |