![]() |
Quake Live
Nja, het zal sommigen vast niet ontgaan zijn, maar sinds kort kun je een (soort van?) Quake 3 Arena spelen via je browser. Heel simpel en eenvoudig, en het draait verrassend goed. Het is al een tijd geleden dat ik heb gedeathmatched (Half-Life was de laatste keer), maar na een paar potjes inkomen kreeg ik de smaak te pakken en heb ik een 16 playermatch gewonnen. Jeuj.
Zijn er meer mensen die af en toe eens gaan spooge gaan fraggen in een bloody gibfest? (Plaatje voor de sier) http://static.gamesradar.com/images/...icle_image.jpg |
Ik doe eigenlijk alleen maar Clan Arena (and I suck at it, dat terzijde).
Carn82 |
Quake :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieder zijn ding, ik ga Quake Live ook eens checken, kon me vroeger altijd wel kostelijk amuseren met wat potjes online Quake spelen via een 56k6 modem :) .
|
Ik kan binnenkort ook meedoen want OsX is momenteel nog geen optie.
|
Reynaerdinjo
Ik doe eigenlijk alleen Duel. |
ik zuig echt als ik mn stats zo vergelijk -O-
|
Citaat:
|
Ik vond de eerste wel grappig vanwege de sfeer en de grafische nieuwigheid. Maar deel 2 was al een stuk minder en Arena was gewoon bagger.
|
uh, want? Arena is nog steeds een van de best gespeelde online shooters; dat is ook de hele insteek van de game. Voor een leuke storyline hoefde je nooit bij de Quake reeks aan te kloppen.
|
Ik begin al water beter te worden in FFA :) .
|
Quake III Arena. :cool:
Snow is de naam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |