![]() |
enquete drankgebruik bij jongeren in Oost-Vlaanderen
Beste leerling, wij zijn 3 leerlingen van het 6de jaar uit Berlaar (provincie Antwerpen). Wij onderzoeken het drankgebruik bij jongeren in Oost-Vlaanderen voor ons eindwerk (GIP). Het is voor ons van groot belang dat de enquκtes eerlijk en correct worden ingevuld. We rekenen op jullie medewerking, alvast bedankt!
1) Leeftijd: . 2) Geslacht: m / v 3) woonplaats: . 4) school: . 5) Hoe vaak gaat u uit? □1 maal per week □ 2 maal per week □ meermaals per week □ 1 tot 2 maal per maand □ 3 keer per maand □ Om de 2 maanden □ Nooit 6) Wat drinkt u vooral bij het uitgaan? Nummer van 1 tot 7, 1 staat voor het meest, 7 voor nooit. Water Frisdranken Bier Wijn Cocktails Sterke drank Andere 7) Vindt u alcohol een drug? □ Ja □ Neen 8) Hoeveel alcohol drinkt u op een avondje uit? glazen 9) Hebt u al slechte ervaringen gehad met alcohol? (Indien neen, ga naar vraag 10) □ Ja, meermaals □ Ja, soms □ Neen 10) Als ik teveel gedronken heb word ik: □ Emotioneel □ Agressief □ Moe □ Actief □ Handtastelijk □ Andere: . 11) Laat u uzelf door anderen overhalen om alcohol te drinken? □ Ja □ Regelmatig □ Soms □ Nooit 12) Met welke drank kan ik een alcoholvergiftiging oplopen/comazuipen? □ Bier □ Sterke drank □ Wijn 13) Drinkt u tijdens de week alcohol? □ Ja □ Neen 14) Hoeveel geld geef je gemiddeld per weekend uit aan alcohol? □ Niets □ 5 euro □ 10 euro □ 15 euro □ 20 euro □ Meer dan 20 euro 15) Geef uw mening over drankgebruik bij jongeren. Bedankt! |
ik woon niet in oost vlaanderen ..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |