![]() |
goldstrike!
Ik heb zojuist deze godendrank leren kennen en al zalig mee van de wereld geweest. Het probleem is nu dat ik dat op vakantie had gevonden. Ik woon in belgie en heb echt al 20 winkels afgelopen maar ik kan het nergens vinden. Weet iemand miss een winkel in Belgie? Zoniet weet iemand dan een winkel in Nederland dicht tegen de grens van Belgie waar ze het lekker spul verkopen ? dankje
|
|
volgens mij verkopen ze dit in elke willekeurige Nederlandse slijterij wel, dus als je vlak onder Zeeland woont kan je eens in Axel/Hulst/Sas van Gent/Aardenburg naar een slijterij kunnen zoeken. Moet niet zo moeilijk te vinden zijn lijkt me
|
De betere slijterijen in Nederland verkopen het inderdaad gewoon. In België weet ik het niet.
|
als je klotst nadat je goldstrike hebt gedronken is je kots roze :o
|
Citaat:
|
nou niets eigenlijk dat was het raare, de heledag niets gedronke niets geeten en toen een halfe fles goldstrike, en toen ging het mis :P
|
Ja ik woon echt in het centrum van Belgie , ik denk dat maastricht het kortste voor mij is. Kdenk dat ik ga verhuizen naar nederland zodat ik het elke dag kan drinken :d
|
Baarle-Nassau is misschien ook een optie, net over de grens, boven Turnhout. De slijterij daar verkoopt het iig. In België ben ik het ook nog niet tegengekomen...
|
Rutte kaneellikeur is veel lekkerderder...
maarja elke betere slijterij hoort het wel te hebben. Citaat:
|
ik ben 1 keer over me nek gegaan van drank en dat was van goldstrike.. maarja toen had ik ook bijna een fles van die rotzooi op..
|
ow ik wist niet dat ze goldstrike in die miniflesjes hadden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |