![]() |
Goede 1 april grap
Wij hadden vorig jaar.
Een meisje, dat ziek naar huis ging. En de volgende dag, als chineens meisje terug kwam Niemand merkte wat. Alleen, een goede grap zoek ik nog. 2 keer dezelfde is ook saai =) |
O, o, wacht, ik weet een hele goeie! :)
Lijm een leraar vast op zijn stoel! :rolleyes: |
Offtopic posts verwijderd. Graag ontopic.
|
je veter is los, huhuhuhuhuhuh!
heel flauw maarja dat is 1 april ook hé? :P |
Hier in Groningen had de gezinsbode een zeer geslaagde grap uitgehaald... hadden ze in de krant gezet dat er een apparaatje was ontwikkeld dat stoplichten op groen kon zetten (net zoals die busdingen)... Honderden mensen die bij het hoofdkantoor van het vervoersbedrijf die ze verkocht in de rij stonden. Briljant. :D
|
Punaise op de stoel van de leraar doet het altijd wel goed. (y)-O-
|
zeggen dat zijn stage naar finland een grap was zou de beste 1 april grap ooit zijn!
|
Citaat:
ik snap hem niet? :bloos: |
Ze kwam terug als een chineens meisje :nono: duh.
Mijn middelbare school heeft een keer alle leerlingen weten te overtuigen dat we echt wel uniformen kregen! Iedereen was boos en ging in protest :D |
Onzin en Dk samen!
:n |
haha, die met dat apparaatje was echt goed.
|
Ik heb toen ik 14 was een keertje "per ongeluk" het doosje van een zwangerschapstest in de wc laten liggen.
Verder doe ik niet aan 1 aprilgrappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaa, die gaa ik doen!
|
Een leraar op de middelbare had een klasgenoot naar de bakker gestuurd voor een moederkoek :D
|
Citaat:
Vroeger hadden wij gewoon de standaard flauwe dingen als 'je veter zit los!' en 'er zit een spin op je trui!' ofzo. Ik kan me niet herinneren dat we op school ooit een écht leuke grap hebben uitgehaald... Er was wel een keer een grap op 't Jeugdjournaal (doen ze ieder jaar, trouwens) waar mijn vader en ik in waren getrapt. Iets over dat kinderen ook op zaterdag naar school zouden moeten :D 't Leek mij wel leuk :o |
Ik heb vorig jaar 'n grap uitgehaald met de notebook van m'n vader (die niet zo goed is met computers):
- Printscreen van zijn bureaublad maken en die als bureaubladachtergrond gebruiken - 'Taakbalk automatisch verbergen' aanvinken - 'Bureaubladpictogrammen weergeven' uitvinken Was wel leuk hoe hij reageerde ('Nu moet ik 'n nieuwe laptop kopen!' :(). |
wow, dat is echt prachtig :D
|
:D:D
|
iemand de plintenladder laten halen
|
of elbowgrease
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Op de uni heeft een docent bij ons aangekondigd dat er op 1 april een voorzage van het tentamen zou plaatsvinden voor 20 mensen het tentamen zelf is op 3 april. Op zijn kantoor in het ziekenhuis. Heel veel reacties opgeweest daardoor heeft hij toch maar bekent gemaakt dat het om een grap ging. Moet zeggen vond hem wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn moeder heeft wel eens van die periodes dat ze zich om de haverklap verslaapt. Ik heb toen eens op 1 april met mijn vader alle klokken in het huis een uur vooruit gezet, en ben 's ochtends de kamer van mijn ouders ingerend en vroeg of ze niet eens moest opstaan, want het was al acht uur. Mijn moeder compleet in paniek, mijn vader er achteraan van "rustig, ga nu even een kopje koffie drinken, etc.", waardoor mijn moeder nog veel meer in paniek raakte natuurlijk. :D Ze was wel heel boos, en heeft me jaren daarna nog beet proberen te nemen. |
Citaat:
|
Ik heb m'n flauwe grap alweer uitgehaald vandaag :o Echtgenoot stond tanden te poetsen, ik roep:'Er zit een hele dikke spin op de muur!!!' hij komt er aangerend en kijkt naar de plek waar ik naar wijs, 'Waar dan?' :P Flaaauwww, maar leuk :P
|
Citaat:
Control + Alt + pijltje naar beneden enzo :evil: |
Ik zal dit huis niet verlaten vandaag!!
|
Die met de desktop van de pc heb ik vannacht gedaan bij mn flatgenoten op onze gezamelijke pc, eens kijken of daar reacties op komen :o
|
Citaat:
|
Print patronen eruit halen en dan lege inkpatronen erin doen, pc laten herkennen dat hij "" vol""moet zitten:P
|
Vlinder en ik hadden vorig jaar gezegd dat het uit was op d.nl, compleet met een paar vervelende berichten aan elkaar gericht :D
Pas aan het eind van de dag hadden we gezegd dat het een grap was :cool: |
Maar dat was niet op 1 april.
|
Citaat:
|
toch leuk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |