![]() |
Wat jullie van ANOREXIA!!!??
Sommige die me kennen,zullen dus nu echt denken (komt dat gekke kind met haar onzekerheid blablabaka)
Maar het is gewoon omdat ik een topic zag van z'n meisje (just_wanna_Jump ufzo) dat ze onzeker was en model wilde worden.En ze wilde ook dun worden.., Maar nu wil ik dus weten wat jullie denken als jullie horen of zien dat z'n persoon dus echt anorexia heeft. Of heel erg mager is. persoonlijk zal ik..,grote bewondering hebben :) want persoonlijk vind ik anorexia dus geen ziekte. Maarjah..,wat denken jullie ps.ik ben zelfs pro-ana. En kom ik nu echt ziek voor? |
ik zie nu pas dat de titel dus echt verkeerd is er moest staan `wat vinden jullie van ANOREXIA
|
Ja, ik denk dat het heel erg gezond is voor je om jezelf uit te hongeren, omdat je geobsedeerd bent door je gewicht. Niks mis mee.:)
|
Citaat:
|
Well duh.
|
Ik vind eigenlijk dat een dergelijke discussie niet op s.com hoort; pro-ana gedachten hoeven niet onder scholieren verspreid te worden. Maar als je je toch genoodzaakt voelt er een discussie over aan te gaan kun je terecht in het Voedings&gezondheidstopic bovenaan de pagina.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |